Společnost


LUNZO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:34
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

57%
43%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#47666Objednané a zaplacené zboží stále nedodáno

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
13.01.2021, před 15 dny

Šárka Filipiová

Znění stížnosti

OBJEDNÁVKA NA LUNZO
Vážený zákazníku,
Vaše objednávka je zaplacena a v nejbližší možné době bude předána k expedici.
Datum: 26.11.2020

Do dnešního dne zboží nedorazilo, na e-maily nereagují, telefon mimo provoz.

Obávám se, že se nedočkám ani doručení zboží ani vrácení peněz, když vůbec nekomunikují :-(

Výsměch na konci objednáky:
"Děkujeme za objednávku.
Pokud budete cokoliv potřebovat, neváhejte nás kontaktovat."


Produkt

Kód objednávky: 1546988435


Požadované řešení

Vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.1.2021 15:22, před 15 dny

Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
15.1.2021 21:54, před 13 dny

Dobrý den,
velice se omlouváme náš zákaznický servis je velice vytížený.
Na email by bylo v pořádku v námi uvedené lhůtě odpovězeno, bohužel jste napsala další email a tím automaticky spadla na konec fronty.
Na email vám bylo odpovězeno.

Krásný den přeje, Leona Veselá Zákaznický servis Lunzo


Šárka Filipiová

Uzavření stížnosti

Publikováno
28.1.2021 09:26, před 4 hodinami

Hodnocení:

Komentář: Zboží dodáno se zpožděním.