Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:80
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#47704Poslaná smlouva 763457995 kterou jsem odmít po telefonickém rozhovoru

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 24 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.01.2021, před rokem

Pavel Matloň

Znění stížnosti

Dobrý den žádám dohledání telefonického hovoru v kterém jsem
vysloveně nesouhlasil o uzavření pojistné smlouvy a v tomto
případě žádám o zrušení pojistné smlouvy od počátku.
Pojistnou smlouvu jsem zaplatil omylem proto že jsem si myslel
že to jde o pojistnou smlouvu na domácnost a v tomto případě
žádám o vrácení pojistného.
A navíc má toto auto pojištěné u jiné společnosti.
Děkuju a žádám o odpověď

Pavel Matloň


Produkt

WV Tiguan 4SA 3676 WVGZZZ5NZGW302172


Požadované řešení

Zrušit smlouvu a vrátit peníze


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.2.2021 13:30, před rokem

Dle § 1740 občanského zákoníku je smlouva uzavřena tehdy, projeví-li s nabídkou podnikatele spotřebitel souhlas. Tento souhlas musí být bezvýhradný. Pokud tedy spotřebitel (dokonce výslovně) uvedl, že si nepřeje uzavřít pojistnou smlouvu, není možné jeho projev vůle interpretovat jinak a smlouvu s ním uzavřít. Případně "uzavřená" pojistná smlouva dle § 551 občanského zákoníku vůbec nevznikla.

Nevznikla-li smlouva, není podnikatel povinen poskytovat spotřebiteli služby; na druhé straně spotřebitel není povinen hradit poplatky spojené s takovou službou.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem (pojistníkem, pojištěným, oprávněnou osobou) v neživotním pojištění je příslušná Česká obchodní inspekce. Českou obchodní inspekci lze kontaktovat na adrese: Česká obchodní inspekce, Ústřední inspektorát - oddělení ADR, Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné dohledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se spotřebiteli nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 16:53, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.