Společnost


HERVIS Sport a móda, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:46
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

72%
28%
Toto skore je založeno na 11 stížnostech.

#4778Neuznaná reklamace+ nadávky, agorance a výhružky od vedoucího procejny

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 8 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.10.2014, před 9 lety

Jaroslav Hampl

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 06.06.2014 jsem zakoupil v prodejně Hervis Olomouc NC Olympia obuv značky LOWA RANGER GTX. Po návratu z dovolené, kde jsem tuto obuv používal 16 dní, se mi odlepila špička (což mne velmi nemile překvapilo).


17.09.2014 jsem dodal obuv k reklamaci. Po kontrole "odborným" pracovníkem této společnosti byl vyhotoven reklamační protokol číslo 8664, kde byl uveden jako důvod reklamace - odlepené špičky, propadlé paty.

05.10.2014 jsem do HERVISu volal a bylo mi řečeno, že mám vystaven dobropis. Po dojetí na pobočku mi bylo řečeno, ať si vyberu zboží v hodnotě 5 999Kč za cenu bot. S tím jsem nesouhlasil a optal se, zda můžu dostat peníze zpět. Prodavač zašel do skladu a vyšel s obuví a jiným reklamačním protokolem číslo: 8665, který jsem do toho dne neviděl. Po prohlédnutí opravy jsem nebyl spokojen, protože opravovaná bota byla zalepena sice chemoprénem (Kontaktní lepidlo na bázi polyuretanu), ale vypadalo to docela jako od "prasat". Po chvilce dohadování byl vystaven nový reklamační protokol číslo: 8720.


27.10.2014 jsem zašel znovu na prodejnu a bylo mi řečeno a to dost rázně panem vedoucím J. Pavelkou, že si mám obuv vzít zpět, že na ní nic nenašel a zda mi ty boty má vyleštit, abych si je vzal. Poté mi vzal všechny protokoly a nechtěl mi je vydat zpět. Jen za podmínky, že mu slíbím, že si boty vezmu zpět. Toto jednání se mi opravdu nelíbilo a přemýšlím o odborném posudky na obuv + podání stížnosti na vedoucího této prodejny, protože, aby na mě někdo křičel, choval se arogantně a nakonec se mi smál a vyhrožoval, že budu platit úschovnu bot atd...

Prosím o radu, jaké stanovisko bych měl zaujmout a jak bych se měl k celé záležitosti jako konečný spotřebitel postavit

Předem děkuji za pomoc

Jaroslav H.


Produkt

LOWA RANGER MID GTX2/14


Požadované řešení

Vrácení pěnez


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému