Společnost


OKAY Holding a.s. (OKAY s.r.o.; JENA - nábytek, s.r.o.)

Počet nahlášených stížností:361
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

53%
47%
Toto skore je založeno na 134 stížnostech.

#47822Vracení peněz za dopravu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 30 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
19.01.2021, před 3 lety

Jakub Richter

Znění stížnosti

Kupoval jsem si sedací soupravu do Vánoc bylo sdělené že mi sedačka dojde . Co se stalo samozřejmě sedačka byla odvezena do Ostravy ale už nebyly schopni mi Jo dovést domu ale hlavně ze doprava byla zaplacená ve vyšší 1000 korun Ok nechal sem tak . Zajel jsem si pro sedací soupravu teda tam kde ji dovezli ať mám na čem o Vánocích vůbec sedet keyz už byly tak neschopní a slibovali ze do Vánoc to mám doma . Pro sedačku jsem si prijel a dovezl sám domu svou dodávkou . Vrchol je to že teď řeším už mesic na to aby mi vrátili za tu dopravu bohužel stále nic se neděje . Hlavně ze vše chtěli zaplatit předem ale teď když mají něco vrátit mají stim problém tohle je moje zkušenost s nákupem a opravdu jsem nečekal co za neschopní lidi pracuji v takové firmě .


Požadované řešení

Vracení peněz nejedna se o 100 ale o 1000 korunu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému