Společnost


Foot Locker Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:109
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#47839Objednávka už zaplacena, žádná komunikace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
20.01.2021, před 3 lety

Jana Záleská

Znění stížnosti

Dne 16.1. jsem si na footlocker.cz objednala tenisky Puma Cali Sport Asymmetric. Ihned jsem objednávku zaplatila online kartou. I po čtyřech dnech mi však stále nepřišel žádný email o potvrzení objednávky ani potvrzení o jejím zaplacení. Jelikož jsem nemohla najít žádný kontakt na Foot Locker CZ zkusila jsem se pomocí emailu obrátit na Foot Locker UK. Odezva byla ihned avšak pouze taková, že mají spoustu práce a musím počkat než se k mému dotazu vůbec dostanou. Vůbec tedy nevím na koho se obrátit a jak tuto situaci vyřešit.


Produkt

Puma Cali Sport Asymmetric, barva: bílá/růžová


Požadované řešení

Chtěla bych jakoukoli informaci o mé objednávce, zda byla převzata a zda se pracuje na jejím vyřízení. Pokud ne požaduji okamžité vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému