Společnost


Rumble corp. s.r.o.

Počet nahlášených stížností:88
Z toho za letošní rok:20
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#47894Nedůvěryhodný e-shop s nekvalitním zbožím

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

30 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.01.2021, před rokem

Vojtěch Koval

Znění stížnosti

Objednané zboží nedorazilo ani po 55 dnech po zaplacení (vše uhrazeno 28.11.2020). V rámci objednávky jsem měl obdržet dva produkty. Jeden produkt mi byl doručen s tím, že se jednalo o velice nekvalitní produkt, který absolutně neodpovídal popisu produktu. Tento produkt jsem na vlastní náklady vrátil a požádal jsem o vrácení peněz. K tomu do dnešního dne stále nedošlo - zboží bylo vráceno 21.12.2020, což je déle než měsíc. Takové chování jsem ještě u e-shopu nezažil a všem doporučuji se tomuto e-shopu vyhnout velkým obloukem.

Jakožto spotřebitel mám nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 zákona č. 89/2012 Sb. občanského zákoníku a e-shop jsem požádal o okamžité vrácení peněz na bankovní účet.


Produkt

Vyhřívané legíny THICAM - Černá S, Pánské vyhřívané džíny SNOWY - Černá 33


Požadované řešení

Jednoznačně žádám o vrácení peněz za celou objednávku.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.1.2021 11:22, před rokem

Jelikož smlouva byla uzavřena za pomoci prostředku umožňujícího komunikaci na dálku, může spotřebitel využít práva odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 dní od převzetí věci. Pokud spotřebitel odstupuje od smlouvy, je povinen o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musel spotřebitel prokázat, že od smlouvy odstoupil) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebiteli peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitel prokáže, že mu zboží odeslal. Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitel požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.2.2021 13:05, před rokem

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel má také možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.