Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:359
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#47921Chybějící zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 12 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.01.2021, před měsícem

Tomasz Kotynia

Znění stížnosti

Běžně chybí pivo Svijany když je v akci,prodává se ve velkém Vetnamcum jako ve velkoobchodě, Normální člověk nemá šanci koupit,
Liberec na Žižkově


Požadované řešení

Omezit prodej zboží v akci


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.1.2021 16:10, před měsícem

Prodávající při propagaci svého zboží (včetně doprovodných akcí) činí vůči spotřebiteli nabídku k uzavření smlouvy a zavazuje se dodat toto zboží. Z tohoto pravidla však existují dvě výjimky. Jednou z nich je výhrada vyčerpání zásob a druhou je ztráta schopnosti podnikatele plnit. Pokud pro velký zájem kupujících není prodávající schopen dodat zboží, nenese za to zodpovědnost, pokud tedy tak nejedná úmyslně.

Kdyby prodávající slibované zboží vůbec neměl v úmyslu dodat a celá akce měla sloužit pouze k nalákání zákazníků na jeho služby, mohlo by takové jednání naplňovat znaky tzv. vábivé reklamy, která je zakázanou obchodní praktikou.

Vábivou reklamou se rozumí situace, kdy prodávající nabízí ke koupi výrobky nebo služby za určitou cenu, aniž by zveřejnil důvody, na jejichž základě se může domnívat, že nebude sám nebo prostřednictvím jiného podnikatele schopen zajistit dodávku uvedených nebo rovnocenných výrobků nebo služeb za cenu platnou pro dané období a v přiměřeném množství vzhledem k povaze výrobku nebo služby, rozsahu reklamy a nabízené ceny.

V případě porušení tohoto zákazu může Česká obchodní inspekce prodávajícímu uložit pokutu za správní delikt a to až do výše 5 000 000,- Kč.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.