Společnost


PEPCO Czech Republic s.r.o.

Počet nahlášených stížností:15
Z toho za letošní rok:4
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48135Odmítnutí vrácení peněz v hotovosti

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

20 dnů 18 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
01.02.2021, před 10 měsíci

Jaromira Klimesova

Znění stížnosti

Dobrý den, chtěla bych upozornit na možné nesrovnalosti a pochybení Vašich zaměstnanců.
Nebudu jmenovat, ve které prodejně se mi to přihodilo, ale požaduji od Vás vysvětlení a uvedení věci na pravou míru, neboli proškolení zaměstnanců pepco o řádném provedení vracení peněz za zboži.

Zakoupila jsem si u Vás dvoje modré a zelené dětské klučičí tepláky velikosti 104.
Následně doma po vyzkoušení jsem zjistila, že syn potřebuje vetší velikost.
tedy následující den, jsem do Vaši prodejny přišla s účtenkou a se zbožím, že bych potřebovala vyměnit za větší velikost.
tyto tepláky již nebyli ve vetší velikosti, tudíž jsem se rozhodla toto zboží vrátit a nechat si vyplatit 120 kč. Týžepláky po 60 kč za kus.
U pokladny si pokladní nechala přivolat další Vaši zaměstnankyni, abych mohla zboží vrátit.
Ta jistá prodavačka zboží ode mě převzala, zkontrolovala kod, účtenku a stav zboží.
Následně mi bylo sděleno, že zboží jsem uhradila platební kartou, že mi může pouze peníze vrátit na jakoukoliv platební kartu.
Paní prodavačce jsem sdělila, že kartu nemám u sebe, takže mi to odmítla vyplatit a já musela domů pro kartu, abych zboží vůbec vrátila. Bohužel jsem musela neodkladně něco pořešit, takže jsem přišla na druhý den.
byla jsem připravená s platební kartou a následně si opět prodavačka zavolala kolegyni, ale další den sloužila jiná prodavačka a aniž bych něco řekla, automaticky zadala zboží do pokladny a peníze mi vrátila v hotovosti.
Chci se zeptat, zda je toto opravdu nutné ?.
Nemám čas na nějaké popojíždění, opravdu nechápu tedy jak to u Vás funguje, či jak moc školíte své zaměstnance.


Produkt

odmítnutí vracení zboží


Požadované řešení

Proškolit zaměstnance, jak postupovat při vrácení zboží a vyplacení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
22.2.2021 12:40, před 9 měsíci

Bylo-li zboží zakoupeno na kamenné provozovně, je jeho vrácení bez udání důvodu možné pouze tehdy, pokud si to strany mezi sebou sjednají. Ze zákona tento nárok spotřebitele neplyne. Podmínky vrácení peněžních prostředků se proto v takové situaci řídí smluvními podmínkami daného závazku. Pokud smluvní ujednání obsahuje požadavek, aby byla v případě bezhotovostního prodeje částka vrácena opět jen bezhotovostně, je třeba toto ujednání respektovat.

Pokud bylo zboží zakoupeno distančním způsobem (tj. přes e-shop), nárok na vrácení peněžních prostředků plyne při odstoupení od smlouvy ze zákona. Strany si vrací to, čím původně plnily a v takové formě, v jaké původně plnily. Bylo-li placeno peněžními prostředky, má spotřebitel nárok na vrácení peněžních prostředků. Požadavek, aby byla v případě bezhotovostního prodeje částka vrácena opět jen bezhotovostně, neplyne ze zákona a je podle nás nedůvodný.

Stížnost neobsahuje vynutitelný právní nárok, a proto ji uzavíráme.