Společnost


LUNZO s.r.o.

Počet nahlášených stížností:63
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#48170Oddalování odpovědí s jejich pozdějším odmítnutí refundací

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 7 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
02.02.2021, před 3 lety

Filip Hofman

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 3.12.2020 jsem objednal větší množství zboží v hodnotě 1915Kč. Z celé zakázky přišla do 6.1. 2021 pouze jedna položka. Dotazoval jsem se na možnost vrácení zboží i peněz za zboží, které nedorazilo. 15.1. 2021 mi přišla odpověď.

"Vaše objednávka již byla předána k odeslání, proto již v tuto chvíli zrušení objednávky a vrácení peněz možné není.
Samozřejmě je poté možné zboží vrátit zpět prodejci, jakmile Vám bude zboží doručeno"

z toho jsem se tedy nedozvěděl, co mám vlastně dělat. tímto a podobnými zprávami odpovídali až do 29.1.2021, kde mi zaslali adresy na 7 odesílatelů z Číny s tím, že si to mám vrátit sám ...

Jistě chápete, že bez informací, které oni neposkytují, není možné zboží vrátit a předem ani odhadnout náklady na vrácení jednotlivých položek bez uvedení jejich původu.

zbytek zboží byl mezitím dodán 22.1.2021.


Produkt

jedná se o oblečení


Požadované řešení

Vrátím zboží do společnosti Lunzo s.r.o. a oni v rámci svých velice dobrých vztahů s jejich dodavateli pošlou zboží zpět a mně převedou zaplacenou částku zpět na účet.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému