Počet nahlášených stížností: | 63 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 3.12.2020 jsem objednal větší množství zboží v hodnotě 1915Kč. Z celé zakázky přišla do 6.1. 2021 pouze jedna položka. Dotazoval jsem se na možnost vrácení zboží i peněz za zboží, které nedorazilo. 15.1. 2021 mi přišla odpověď.
"Vaše objednávka již byla předána k odeslání, proto již v tuto chvíli zrušení objednávky a vrácení peněz možné není.
Samozřejmě je poté možné zboží vrátit zpět prodejci, jakmile Vám bude zboží doručeno"
z toho jsem se tedy nedozvěděl, co mám vlastně dělat. tímto a podobnými zprávami odpovídali až do 29.1.2021, kde mi zaslali adresy na 7 odesílatelů z Číny s tím, že si to mám vrátit sám ...
Jistě chápete, že bez informací, které oni neposkytují, není možné zboží vrátit a předem ani odhadnout náklady na vrácení jednotlivých položek bez uvedení jejich původu.
zbytek zboží byl mezitím dodán 22.1.2021.
jedná se o oblečení
Vrátím zboží do společnosti Lunzo s.r.o. a oni v rámci svých velice dobrých vztahů s jejich dodavateli pošlou zboží zpět a mně převedou zaplacenou částku zpět na účet.
|
Tweet |