Společnost


Delta Division s.r.o.

Počet nahlášených stížností:223
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48186Nedodané zboží - zaplacené

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
03.02.2021, před 3 lety

Josef Škopek

Znění stížnosti

Objednal jsem si zboží na internetovém eshopu, Zboží mělo být skladem - odesíláme ihned po zaplacení, nic o žádném dalším sekundárním dodavateli. Tak jsem objednal, zaplatil - potvrzení platby proběhlo téměř okamžitě a pak přišla informace, že zboží je na cestě. Po týdnu jsem se dotazoval, kde je mé zaplacené zboží - prý u dodavatele a dál nic. Ani neví jestli vůbec na cestě něco je, protože jsem obdržel jinou informaci, než mi poslal automat, že "zboží je na cestě". Žádné sledovací číslo, nic podle čeho by se dalo zjistit, zda je zboží na cestě a kdo je přepravce. V dalším em. po mé urgenci mi bylo najednou sděleno, že zboží je na cestě, ale ještě nedostalo přidělené sled. číslo. Výsledek nejistý a v nedohlednu a při případném odstoupení nevrací prostředky, ale dle VOP nějaké kupony v hodnotě 110% zaplaceného, pokud nesouhlasím musím si vratku vykomunikovat s dodavatelem, který není znám. Po dalším týdnu opět požaduji sledovací číslo 2x emailem a již bez odpovědí....


Produkt

Vysokotlaká kvalitní sprchová hlavice 1


Požadované řešení

dodání zboží - informace kde zboží je, nebo vrácení prostředků


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému