Společnost


Globus ČR, k.s.

Počet nahlášených stížností:46
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#48209Kvalita jídla v restauraci Globus Karlovy Vary

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 22 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2021, před 2 lety

Lenka Novotná

Znění stížnosti

Dobrý den,

vždy jsem byla s jídlem z této restaurace vcelku spokojená, ale to co tam kuchaři předvádí poslední měsíc, tak to je síla. Největší problém vidím v tom, že neumí udělat omáčky. Jejich způsob výroby je zřejmě takový že vezmou výpek z masa a naředí ho olejem a vodou, takže výsledný produkt vypadá tak, že na dně leží cosi a na vrchu máte někdy i 1cm vysokou vrstvu oleje! Minule mělo být kuře na paprice, člověk očekává omáčku, ale kuře mi plavalo ve směsi oleje vody a něčeho hnědého po paprice ani známka. Byla bych ráda abyste se na toto zaměřili, protože 3x jsem zkusila v poslední době a 3x zažívací potíže.....


Produkt

omáčky


Požadované řešení

Buď změnit kuchaře a nebo je naučit vařit !


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.2.2021 13:35, před 2 lety

Podávané pokrmy mají mít vlastnosti, které byly sjednány, tedy zejména složení uvedené v jídelním lístku. Pokud vlastnosti nebyly specifikovány, měly by odpovídat povaze zboží a zvyklostem. Kvalitu jídla podávaného v restauraci může spotřebitel rovněž reklamovat.

V případě opakovaného nedostatku lze zvážit podání podnětu Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která vykonává dozor v dané oblasti, zda-li v daném případě nedošlo k porušení právních předpisů. Pro zadání podnětu lze použít následující webový odkaz: http://eagri.cz/public/web/svs/portal/zakladni-informace/kontakty/.

Reakce společnosti

Publikováno
4.2.2021 14:41, před 2 lety

Vážená paní Novotná,

Velmi nás mrzí Vaše negativní zkušenost a děkujeme za zaslání podnětu. Celou situaci prověříme s kolegy na hypermarketu a uděláme maximum pro to, aby se podobná situace neopakovala. Věříme, že nám zachováte svou přízeň i v budoucnu.

Váš Globus.

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.3.2021 20:16, před 2 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Reakce spotřebitele

Publikováno
7.3.2021 21:26, před 2 lety


Lenka Novotná

Bohužel zatim stale žádna náprava.Hnědé omacky jsou stale stejna katastrofa, takze restauraci Globus Karlovy Vary povazuji za me za uzavrenou.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2021 15:19, před rokem

S ohledem na výše uvedená vyjádření stížnost uzavíráme.