Společnost


Delta Division s.r.o.

Počet nahlášených stížností:223
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48211NEVRÁCENÉ PENÍZE ZA ZBOŽÍ

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 6 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.02.2021, před 3 lety

LENKA KRÁLOVÁ

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 4.1.2021 mi dorazilo objednané zboží....bunda měla nevyhovující materiál i špatnou velikost .... ještě ten den 4.1.2021 jsem vyplnila reklamační formulář + foto a žádala o vrácení peněz i adresu kam zboží zaslat. Psala jsem snad tisíckrát na PODPORU JUUM....kde mi stále odepisují ...ŽE REKLAMACE NEBYLA UZNÁNA A NEMOHOU NIC DĚLAT....přesto že jim stále píši...ŽE NIC NERTEKLAMUJI ALE VRACÍM V LHŮTĚ 14 DNU NEPOŠKOZENÉ ZBOŽÍ...ČEKALA JSEM DO DNEŠNÍHO DNE....kdy mi peníze máte vrátit ...ale nic mi nepřišlo. Dnes jsem našla tyto stránky tak píši poslední dopis a žádám Vás o vrácení peněž a adresu ...kam zboží zaslat.. V ponDělí se chci obrátit na ČESKOU OBCHODNÍ INSPEKCI....Doufám že to do té doby vyřešíte.


KRÁLOVÁ LENKA


Produkt

ČÍSLO OBJEDNÁVKY 5503588


Požadované řešení

VRÁCENÍ PENĚZ!!!!!!


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému