| Počet nahlášených stížností: | 556 |
| Z toho za letošní rok: | 11 |
| Stále v řešení: | 1 |
0%
100%
Zaměstnaci, a to jak pokladní, tak prodavačky doplňujíci zboží do regálů, nosí roušky volně "plandající" až k bradě, nos mají odhalen úplně celý.Vedoucí prodejny má roušku nasazenou řádně, na mou stížnost však absolutně nereaguje a nápravu nezjedná -chová se tak, jakoby se jí to vůbec netýkalo.
Napomenutí, domluva - respekt -zjednání TRVALÉ nápravy - jedná se o povinnost!
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Má-li spotřebitelka za to, že došlo k porušení předpisů o ochraně veřejného zdraví, může se obrátit na příslušnou hygienickou stanici s podnětem k prošetření.
Vyjádření dTestu
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.