| Počet nahlášených stížností: | 560 |
| Z toho za letošní rok: | 1 |
| Stále v řešení: | 0 |
76%
24%
Vyjádření dTestu
Kupující je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od společnosti prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel společnosti na své náklady nic vracet, ani jí o tom vyrozumět. Společnost by v případě sporu musela prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany společnosti opravdu zaslán.
Dobrý den, pane Markovici,
na vaše jméno evidujeme vytvořenou objednávku č. 1100716028 v hodnotě 6,77 €. Pokud o objednávku nemáte zájem, kontaktujte nás zde nebo na našich stránkách a objednávku zrušíme.
Děkujeme.
S pozdravem a přáním hezkého dne,
Lucka B.
PoštovnéZDARMA.cz
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vyjádření dTestu
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat, stížnost proto uzavíráme.