Společnost


ELECTROLUX, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:18
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48377Neopravený produkt v záruce a placené pozáruční opravy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 29 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
11.02.2021, před 3 lety

Dita Žaludová

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 16.11.2020 jsem reklamovala produkt AEG pračku se sušičkou L7WBG47W. Uvedená závada byla ta, že pračka "přeskakuje" sušící režim a prádlo tedy nevysuší.


V následujícím týdnu dorazil technik na opravu. Pračka sušila zhruba den a po té znovu stejná závada. Volali jsme tedy do servisu podruhé s požadavkem na opravu a reklamovali práci technika.

Opravář přijel, podle jeho slov se jednalo o stejnou závadu, kterou podle jeho slov opravil, nicméně nezůstal na otestování funkčnosti a pračka vykazuje stále původní reklamovanou chybu.

Volali jsme tedy do servisu 11.02, kde nám bylo řečeno, že pračka je již po záruce a musíme tedy minimálně zaplatit výjezd technika v ceně 1 000,-.

S tímto nesouhlasíme, nejedná se o nahlášení nové reklamace, ale reklamování práce technika, kdy byla pračka stále v záruce.


Produkt

AEG L7WBG47W /


Požadované řešení

Neplacená oprava produktu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému