Společnost


VIAVOX, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:11
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#4844Neuhrazení vratné kauce - přebytku účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 8 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.11.2014, před 8 lety

Martin Mondřík

Znění stížnosti

U firmy Viavox,s.r.o., Zlín jsem na základě "Smlouvy o obchodním zastoupení" využíval služeb výhodného telefonního volání Avox a v této souvislosti mi byl zřízen uživatelský účet, na který jsem uhradil vratnou kauci a poplatky dle vyúčtování. Po ukončení "Smlouvy" někdy v polovině roku 2011 bylo provedeno konečné vyúčtování, kde mi vznikl přebytek ve výši 3312,- Kč, který by mi firma měla vrátit na můj bankovní účet. Svůj závazek vůči mně firma uznala, avšak jeho uhrazení postupně odsouvala s tim, že musí vymáhat své pohledávky od jiných subjektů a podle jejich přísunu postupně vyřizovat své závazky. Při pokusech o řešení situace formou emailů a komunikace na jejich webových stránkách firma reaguje dalším odsunem kvůli řešení jiných pohledávek.


Požadované řešení

Chci vyplatit Zůstatek AVOX účtu na můj bankovní účet. Pokud možno včetně úroků z prodlení.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
10.11.2014 16:46, před 8 lety

V případě, že dle smlouvy má být uvedená částka vrácena a není-li ve smlouvě stanovena lhůta pro vrácení, je společnost povinná vydat smluvenou částku ve lhůtě přiměřené nebo dodatečně stanovené. Pokud se tak nestane, ocitá se v prodlení.

Reakce společnosti

Publikováno
11.11.2014 08:56, před 8 lety

Litujeme, v naší databázi není nikdo s takovým jménem a příjmením. Zadejte bližší informace nebo nás písemně kontaktujte.

Reakce spotřebitele

Publikováno
11.11.2014 22:18, před 8 lety


Martin Mondřík

Vlastníkem účtu u AVOX je Martina Mondříková, ID 3306 s datem registrace 23.07.2007.

Datum výpovědi je 31.3.2011.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.6.2015 12:16, před 7 lety

Prosíme spotřebitele o doplnění informací o tom, v jaké fázi se stížnost nachází a její případné uzavření.

Reakce spotřebitele

Publikováno
13.7.2015 16:39, před 7 lety


Martin Mondřík

Smlouva byla řádně vypovězena, zůstatek nebyl vyplacen, i na stránkách Avox.cz je stále nevracená částka uvedena. Společnost AVOX se nijak nevyjádřila ani nás nijak nekontaktovala pro bližší upřesnění údajů potřebných k vyřešení sporu.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2015 16:18, před 7 lety

Společnost VIAVOX, s.r.o. již nevyužila možnosti reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz je založena na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. Případný spor tak může pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.

Bude-li spotřebitel potřebovat další konzultaci, může se obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.