Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:2671
Z toho za letošní rok:96
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#48461Doručování dopisu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

38 minut 44 sekund

Detail stížnosti

Publikováno
15.02.2021, před měsícem

Petr Drahota

Znění stížnosti

Při doručování dopisu kde je vyučtování operátora doručovatel v neděli vyhodil na adrese žižkova 351 zásmuky dopis na zem dle svědků kteří laskavostí dodali tento dopis do patřičných rukou!!! Dopis měl být doručen na 5 května 504 Zásmuky!!!??? Žádám nápravu a potrestání viníka!! Od doby kdy doručovatelé nespadají pod místní poštu ,je situace katastrofální!! Toto není jediný případ!!!???


Požadované řešení

Žádám nápravu a potrestání viníka!! Od doby kdy doručovatelé nespadají pod místní poštu ,je situace katastrofální!! Toto není jediný případ!!!???


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.2.2021 14:41, před měsícem

Nejsou-li služby poskytovány ujednaným způsobem nebo v ujednané kvalitě, je možné podat reklamaci na kterékoli poště. Spotřebitel by neměl odcházet bez potvrzení, které by mělo obsahovat shrnutí reklamace a datum jejího uplatnění. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání.

Pokud Česká pošta, s.p. nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Česká pošta, s.p. shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.