Společnost


TONER 1 s.r.o.

Počet nahlášených stížností:89
Z toho za letošní rok:11
Stále v řešení:4
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#48565Nedodání zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 2 dny 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
18.02.2021, před 3 lety

Libuše Burešová

Znění stížnosti

Dne 2.12.2020 jsem si objednala na eshopu naplne.cz Kancelářský papír XEROX Astro+ A4 - gramáž 80g/m2, 7ks za 619Kč, č.objednávky: 172030768 zaplaceno převodem. Zboří nebylo do dneška 17.2.2021 dodáno. Obchod nekomunikuje. Na infolinku 800 100 593 nebo majiteli 777 757 051 volám denně a nikdo to nezvedá a nereaguje. Na emaily nikdo neodpovídá. Email na reklamační oddělení přímo na majitele kudrjavcev@naplne.cz Na pobočce v prodejnách telefony zvedají, ale objednávky přes eshop neřeší. V pražské prodejně mě poradili ať poradili ať zavolám majiteli 777 757 051, ale ten to nebere. Na Benešovské pobočce mě poradili ať mu pošlu SMS.
A též bez reakce.....


Produkt

Kancelářský papír XEROX Astro+ A4 - gramáž 80g/m2, 7ks


Požadované řešení

Dodat zboží.....


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému