Společnost


Slevovymix.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:33
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#4864Nedodané zboží

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

14 dnů 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2014, před 9 lety

Hana Trávníčková

Znění stížnosti

Dne 8.10.2014 jsme učinila objednávku na perlový náhrdelník, tuto jsem ještě ten den zaplatila převodem z účtu. Do dnešního dne mi nebylo zasláno. Reklamovala jsem formou dotazu na e-mail(info@slevovymix.cz) dne 23.10.2014 s tím, že při sledování objednávky bylo zboží vyfakturováno dne 16.10.2014, chybělo ale podací číslo na poštu. Ještě téhož dne mi bylo sděleno, že zboží již bylo posláno a že mohu doručení očekávat v následujících dnech. Dne 3.11.2014 jsem učinila druhý pokus o dotaz kde se zboží nachází. Dosud bez odezvy. Momentálně se nemohu podívat v jakém stavu se objednávka nachází-portál změnil své webové stránky a link na moji objednávku nelze zobrazit.


Produkt

perlový náhrdelník, poštovné v ceně, cena 149 Kč


Požadované řešení

Zaslání zboží popřípadě vrácení peněz.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému