Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1194
Z toho za letošní rok:12
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#48684Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 4 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.02.2021, před 3 lety

Jiří Pavlát

Znění stížnosti

Řidič nekontaktoval předem, že už je na cestě k nám (aby tak předešel shánění na poslední chvíli a následujícímu)
Řidič se nedovolal z důvodu obsazení linky a považoval to za pokus o doručení. Takovýto hovor se ale nedá považovat za pokus o doručení.
na základě emailu byl kontaktován řidič, který byl v okolí, ale už se nechtěl vracet a odvážel zásilku na vzdálenější parcelshop, když přímo u nás je také jejich parcelshop. A zboží do našeho parcelshopu už nepřevezou.


Produkt

doprava zásilky


Požadované řešení

Hodnocení služeb PPL - koupená hodnocení neodpovídají zkušenosti
Dodání zásilky nebo alespoň na náš parcelshop.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému