Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1040
Z toho za letošní rok:25
Stále v řešení:18
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#48684Nedoručení zásilky

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.02.2021, před 7 dny

Jiří Pavlát

Znění stížnosti

Řidič nekontaktoval předem, že už je na cestě k nám (aby tak předešel shánění na poslední chvíli a následujícímu)
Řidič se nedovolal z důvodu obsazení linky a považoval to za pokus o doručení. Takovýto hovor se ale nedá považovat za pokus o doručení.
na základě emailu byl kontaktován řidič, který byl v okolí, ale už se nechtěl vracet a odvážel zásilku na vzdálenější parcelshop, když přímo u nás je také jejich parcelshop. A zboží do našeho parcelshopu už nepřevezou.


Produkt

doprava zásilky


Požadované řešení

Hodnocení služeb PPL - koupená hodnocení neodpovídají zkušenosti
Dodání zásilky nebo alespoň na náš parcelshop.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2021 11:40, před 7 dny

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Při uplatnění reklamace může spotřebitel žádat řádné poskytnutí služby, přiměřenou slevu, případně může od smlouvy odstoupit, pokud vadné plnění ze strany podnikatele bylo podstatným porušením smlouvy (pokud se dá předpokládat, že by spotřebitel smlouvu neuzavřel, věděl-li by o porušení smlouvy).

Pokud však smlouvu o přepravě uzavíral se společností prodávající, je za včasné doručení zboží odpovědný právě on, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Prodávající je v takovém případě také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.