Společnost


PINK FACTORY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:4
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48689Nedodané zboží a nevrácení peněz

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

6 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.02.2021, před 7 dny

Nikola Wimmerová

Znění stížnosti

Zakoupila jsem respirátory, který mi nikdy nebyly doručeny. Společnost nereaguje na žádné výzvy ani na žádost o zrušení objednávky a vrácení peněz.


Produkt

NF FRESH Sterilizace a dezinfekce roušek, respirátorů a nanovláken - SPREJ 100ml 70% Isopropanol Kód: NFFRESH100ML 4 ks 123,14 Kč 492,56 Kč 0 % 21 % 103,44 Kč 596,00 Kč Nano respirátor VK RespiPro® Samosterilizační Anti- COVID 99,9% - Měděný - znovupoužitelný - Balení 2ks Varianta: Velikost respirátoru: M Kód: RESPIPROVKBEZOVA/M 4 balení 419,00 Kč 1 676,00 Kč 0 % 0 % 0,00 Kč 1 676,00 Kč Nano respirátor VK RespiPro® Samosterilizační Anti- COVID 99,9% - Měděný - znovupoužitelný - Balení 2ks Varianta: Velikost respirátoru: L Kód: RESPIPROVKBEZOVA/L 3 balení 419,00 Kč 1 257,00 Kč 0 % 0 % 0,00 Kč 1 257,00 Kč PURE 100% Sterilizace roušek a respirátorů SPREJ 100ml 70% ethanol Kód: PURE100ETHANOL70 2 ks 164,46


Požadované řešení

Požaduji vrácení peněz (o zboží už nemám zájem, musela jsem si ho nakoupit u jiného dodavatele).


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.2.2021 14:56, před 7 dny

Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.