Společnost


CZC.cz s.r.o.

Počet nahlášených stížností:654
Z toho za letošní rok:8
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

73%
27%
Toto skore je založeno na 178 stížnostech.

#4869Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 24 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
06.11.2014, před 9 lety

Ondřej Martynek

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 10/06/2014 jsem zakoupil u firmy CZC.cz notebook značky Lenovo B5400 bez operačního systému. Již chvíli po koupi jsem zaregistroval dva problémy, vypadávající příjem wifi sítě a problémový touchpad, dával jsem ale za vinu operačnímu systému Linux Mint 17 Cinnamon, kde byly v té době problémové ovladače s wifi chipem, proto jsem přešel brzo na Windows 8 64bit. Wifi se tím částečně vyřešila, i když má stále slabý příjem (tam kde se mobil chytne, tak tento notebook ne). Problémového touchpadu jsem se bohužel nezbavil. V té době se začaly rozvíjet diskuze na tento typ notebooku a jeho problémům s touchpadem, výrobce Lenovo dával ale vinu špatným ovladačům, nejprve přislíbil aktualizaci ovladačů a když se to tak stalo, bohužel problémy stále zůstávaly. Teprve před měsícem ale diskutující uživatelé (ne výrobce) přišli na příčinu problému - jedná se o hardwarový problém, kdy je oblast touchpadu špatně navržena a díky lehké statické elektřině z rukou se touchpad stává neovladatelným, protože elektřina probíjí skrz touchpad na neodizolované části samotné desky touchpadu. To jsem si i následně ověřil, když jsem zpozoroval chaoticky se ovládající touchpad, tak když jsem se uzemnil pomocí topení, tak problémy s touchpadem "zmizely" a dal se notebook bez problému ovládat. Problém se dá prý vyřešit přelepením části desky elektrickou izolační deskou, ale to mi přijde takové kutilské řešení a nevím, jaké z toho mohou vzniknout problémy a hlavně se nechci pouštět do úprav, díky které bych mohl přijít o samotnou záruku.
Dal jsem tedy notebook do reklamace, pod ID RE14049076, bohužel už po jednom dnu mi přišlo rozhodnutí reklamace - neuznaná, popisovaná závada se neprojevila. Chápu, že dotyčný servisák asi zrovna nebyl nabitý statickou elektřinou, ale v domácím prostředí se to stává často, aniž by si toho byl člověk vědom.

Napsal jsem tedy email na odvolání na verdikt reklamaci, zatím bez odpovědi. Jak mohu postupovat? Přikládám diskuzi na oficiální fórum Lenova, kde mimo jiné reaguje i samotný výrobce, bohužel bez žádné prospěšné pomoci.

https://forums.lenovo.com/t5/Lenovo-3000-and-Essential/B5400-Touchpad-problems-Win-8-1/td-p/1693855


Produkt

Lenovo IdeaPad B5400 15.6" i3-4000M/4GB/500GB+8GB SSHD/IntelHD/DOS


Požadované řešení

Vrácení peněz - z důvodu nejistoty řešení konstrukční vady a slabého wifi připojení. Notebook potřebuji, takže bych obratem kupoval nový a jiný typ.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému