Společnost


Westerfield Int. AG

Počet nahlášených stížností:819
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48750Stížnost proti postupu firmy Mylando, neoprávněně naúčtovaná částka za nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.02.2021, před 3 lety

Daniela Tobiášová

Znění stížnosti

Dobrý den, spolupráce s firmou Mystique (dále jen "firma") je doopravdy velmi zajímavá. Firma mě oslovila a dohodli jsme se, že břity budou posílat 1x za čtvrt roku. Spolupráce začala tím, že mi v červenci poslali 1 ks holící strojek Mystique (Str) a fakturu č. 18106062 ze dne 9.7.2020 na částku 199 Kč. Úhradu 199 Kč za holící strojek jsem provedla dne 14. 8. 2020.
Dne 22. 10. 2020 mi byla doručena upomínka na 558 Kč (499 Kč břity + 59 Kč poplatek za prodlení) za neuhrazení faktury č. 18232371 ze dne 13. 10. 2020 za dodání břitů Mystique 8 blade refill . Telefonicky jsem firmu kontaktovala, protože mi žádné zboží od nich nebylo doručeno.
Je pozoruhodné, že upomínka na mojí adresu byla doručena v pořádku, ale zboží doručeno nebylo . Firma reagovala tím, že mi doručila zboží - břity Mystique 8 blade refill i s fakturou č. 18395624 ze dne 22. 10. 2020 za 499 Kč. Fakturu jsem uhradila dne 25. 11. 2020, jak je zřejmé z poslaného výstřižku bankovního výpisu.
Firma asi v polovině prosince poslala další upomínku na 558 Kč (499 Kč břity + 59 Kč poplatek za prodlení) za neuhrazenou fakturu č. 18395624 ze dne 28. 11. 2020 za dodání břitů Mystique 8 blade refill. Snažila jsem se firmu několikrát telefonicky kontaktovat na telefonním čísle 227 191 219, ale bez úspěšně. Zboží uvedené na faktuře 18695624, ani samotná faktura mi nebyla doručena. V předvánočním shonu jsem pak na upomínku zapomněla a firmu jsem pak znovu zapomněla kontaktovat. Dne 24. 2. 2021 mi byla doručena výzva k úhradě dluhu na celkovou částku 927,72 Kč od Alektum Group, oddělení mimosoudního vymáhání pohledávek. Z výše uvedeného je zřejmé, že tuto částku neuhradím, protože mi předmětné břity nebyly dodány. Podotýkám, že v této covidové době nikam necestuji, schránku vybírám každý den, takže všechny upomínky včetně výzvy k úhradě mi byly v pořádku doručeny. Proč mi tedy nebyly dodány upomínkované břity? S dosud zaslaným zbožím jsem spokojená, ale rozhodně nemohu být spokojena s postupem firmy, když mě opakovaně upomínkuje za nedodané zboží. Doporučuji firmě udělat si pořádek v zásobách a účetnictví. Tobiášová Daniela, Horní Sytová 63, 512 41 Víchová nad Jizerou.


Produkt

viz popis stížnosti


Požadované řešení

Vypovídám veškeré smluvní dohody s firmou (číslo předplatného 821582). Požaduji zrušit všechny zaslané upomínky.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému