Počet nahlášených stížností: | 123 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
v listopadu 2009 došlo k zániku pojistné smlouvy č. 6613933819, nicméně každý měsíc, až do ledna 2021 přicházely pojišťovně platby 57Kč měsíčně(byly placeny zaměstnavatelem přímo ze mzdy(tato částka byla vidět i na výplatní pásce) a bohužel nedošlo k jejich zastavení). Až 5.2.2021 mne pojišťovna kontaktovala e-mailem, abych zrušil tyto platby a ve stejném e-mailu tvrdila, že vrátí přeplatek na účet. Pro jistotu jsem kontaktoval svého pojišťovacího poradce a ten sepsal žádost o vrácení přeplatku na můj účet. Na účet však přišlo pojistné jen za poslední 4 roky, tj. 2736Kč, tudíž chybí zaplacené pojistné za zbylé období, což činí 4959Kč.Po stížnosti mi bylo 26.2.2021 e-mailem sděleno, že mi byly vyplaceny platby za poslední 4 roky a u starších plateb byla uplatněna námitka promlčení. Nám ovšem za to, že je to v rozporu s dobrými mravy, nehledě k tomu, že služeb této pojišťovny (předtím České pojišťovny) využívá naše rodina již více než 30 let a tento přístup k letitému klientovi je více než neseriozní. Pokoušel jsem se kontaktovat pojišťovnu telefonicky(e-mailový kontakt pro tyto případy nikde neuvádí), ale opakovaně je infolinka obsazená, proto se obracím na vás.
Pojistná smlouva
Vrácení celého nevyplaceného přeplatku pojistného
|
Tweet |