Společnost


Generali Česká pojišťovna a.s.

Počet nahlášených stížností:123
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

38%
62%
Toto skore je založeno na 18 stížnostech.

#48800Nevyplacená většinová částka přeplatku pojistného zaniklé pojistky

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

20 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
26.02.2021, před 3 lety

Lubomír Žádník

Znění stížnosti

Dobrý den,
v listopadu 2009 došlo k zániku pojistné smlouvy č. 6613933819, nicméně každý měsíc, až do ledna 2021 přicházely pojišťovně platby 57Kč měsíčně(byly placeny zaměstnavatelem přímo ze mzdy(tato částka byla vidět i na výplatní pásce) a bohužel nedošlo k jejich zastavení). Až 5.2.2021 mne pojišťovna kontaktovala e-mailem, abych zrušil tyto platby a ve stejném e-mailu tvrdila, že vrátí přeplatek na účet. Pro jistotu jsem kontaktoval svého pojišťovacího poradce a ten sepsal žádost o vrácení přeplatku na můj účet. Na účet však přišlo pojistné jen za poslední 4 roky, tj. 2736Kč, tudíž chybí zaplacené pojistné za zbylé období, což činí 4959Kč.Po stížnosti mi bylo 26.2.2021 e-mailem sděleno, že mi byly vyplaceny platby za poslední 4 roky a u starších plateb byla uplatněna námitka promlčení. Nám ovšem za to, že je to v rozporu s dobrými mravy, nehledě k tomu, že služeb této pojišťovny (předtím České pojišťovny) využívá naše rodina již více než 30 let a tento přístup k letitému klientovi je více než neseriozní. Pokoušel jsem se kontaktovat pojišťovnu telefonicky(e-mailový kontakt pro tyto případy nikde neuvádí), ale opakovaně je infolinka obsazená, proto se obracím na vás.


Produkt

Pojistná smlouva


Požadované řešení

Vrácení celého nevyplaceného přeplatku pojistného


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému