Společnost


PINK FACTORY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:28
Stále v řešení:23
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#48854Nedodané zboží a nekomunikuji

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 14 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
28.02.2021, před měsícem

Elisa Belotti

Znění stížnosti

Objednala (a zaplatila) jsem si u nich nanorousky a 1 respirator v sobotu 21.2.2021, na strankach uvedli, ze predpokladane termin dodani by byl 24.2.2021. Od te doby se mi nikdo neozval, zkusila jsem je kontaktovat emailem, zadna odpoved, zkusila jsem jim napsat pres facebook (do chatu a do verejnych komentaru), vubec nebyla zadna reakce, a telefonni cislo, ktere maji uvedene, nefunguje. Nevim tedy jak je kontaktovat. Chtela bych objednavku zrusit a aby mi vratili penize, protoze jiz ani neverim tomu, ze by dodali zbozi s dostatecnou kvalitou.


Produkt

3 nanorousky a 1 respirator FPP3 od firmy Rouško.cz (PINK Factory), vice tady: https://www.rousko.cz/rousky-nano-ag/


Požadované řešení

Chtela bych vratit penize, vzhledem k tomu ze firma nerespektovala (z daleka) termin doruceni a vubec nereaguje na zadne dotazy z me strany (emailem a pres facebook, telefonovala bych jim, ale uvedene kontaktni telefonni cislo nefunguje)


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.2.2021 21:45, před měsícem

Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitelka požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitelka prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelkou, má spotřebitelka nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitelka prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupila.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebitelce tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.