Počet nahlášených stížností: | 223 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 1 |
Dne 11.1.2021 jsem objednal a zaplatil boty Evolution č.38 u firmy Rivalenti (https://rivalenti.cz/produkt/damske-zimni-boty-evolution/).
Boty došly 24.2.2021 bez jakýchkoliv dokumentů a zjistili jsme, že dodaná velikost č.38 neodpovídá běžné velikosti 38, kterou manželka běžně nakupuje a používá. Stélka je 23 cm a nikoliv 24 cm.
Prošel jsem tedy na stránkách Rivalenti reklamačním postupem (postupné zadávání údajů a zaslání fotografie zboží) a firmě jsem nabídl řešení reklamace výměnou za zaslání nových bot tentokrát s číslem 40. Na to se mi z Rivalenti ozvali emailem a chtěli znovu foto bot a důkaz velikosti. Na botách bez označení výrobce je jen na podrážce č.38, jinak jsou boty bez označení. Znovu jsem proto poslal (tentokrát emailem) požadované foto a žádal též o fakturu za zaplacené a dodané zboží, protože v ruce mám jen boty a jinak od firmy Rivalenti nic kromě emailů o potvrzené objednávce.
Od té doby chtějí jen další fota s údaji o délce stélky, bot atd a jinak nereagují na můj požadavek zaslání faktury.
Nakonec jsem jim poslal email, kde jim navrhuji Odstoupení od smlouvy dle jejich Obchodních podmínek (uveřejněných na jejich internetové adrese) - žádná reakce.
Co mám teď dělat ?
Mám nárok na fakturu ? Bude to zajímat finanční úřad, že dodnes nemám fakturu za dodané zboží ?
Mohu opravdu odstoupit od smlouvy do 14 dnů bez udání důvodů ? Jakou formou to musím poslat ?
Dámské zimní boty Evolution č.38
Měl jsem zájem na výměně zboží za stejné s jiným číslem velikosti (místo 38 tak 40) ale vzhledem k reakci dodavatele k problému a časové náročnosti dodání zboží, však teď už preferuji vrácení peněz.
|
Tweet |