| Počet nahlášených stížností: | 2 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
stále chodí sms právě jste odsouhlasili částku 119 Kč.Já si nic neobjednávala!
zjistili jsme,že je to gamemia a tuto službu si nikdo neobjednal,alespoň ne vědomě.
Žádám okamžité zrušení této platby!
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří bez dalšího mezi zakázané obchodní praktiky, a to dle Přílohy č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Dobrý den,
Zašlete nám e-mail na adresu cz@gmgelp.cc, rádi bychom vám s vaší žádostí pomohli co nejdříve.
pokud se chcete odhlásit z odběru našich služeb, budeme od Vás nejprve potřebovat telefonní číslo, na kterém jste si naše předplatné aktivovali. Bez něj bohužel nejsme schopni Vaše předplatné v systému najít a zrušit ho. Alternativně se s námi můžete spojit na telefonním čísle +420-228885939.
V případě, že s námi své telefonní číslo nechcete sdílet, si můžete předplatné sami zrušit na stránkách http://gmhelp.cc/cz. I tam však svoje číslo budete muset zadat. Systém jinak nebude schopen Vaše předplatné identifikovat.
S pozdravem,
GameMine Support Team (CzechRepublic)
Website: http://gmhelp.cc/cz
E-mail: cz@gmhelp.cc
Tel: +42 0228-885-939
Vyjádření dTestu
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Vyjádření dTestu
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.