Společnost


YOU.CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:41
Z toho za letošní rok:3
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

60%
40%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#49024Nedodané zboží a nevrácené peníze

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

6 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
03.03.2021, před 2 měsíci

Pavlína Dlabajová

Znění stížnosti

na zboží čekám již dva měsíce, poté co jsem si po třech týdnech vyžádala tracking tak si teprve všimli že zásilku neodeslali, po další kontrole trackingu jsem zjistila že zásilka nebyla přejata do přepravy, zažádala jsem si o vrácení peně, zatím pět dní uplynulo a peníze nejsou na účtu i když jsem byla ujištěna že jsou předané na hromadnou příkaz


Produkt

32834997193/S Překládané pletené svetrové dámské šaty s výstřihem Barva: Vínová, Velikost: S


Požadované řešení

chci vrátit peníze na účet


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.3.2021 13:14, před 2 měsíci

Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
8.3.2021 14:51, před 2 měsíci

Dobrý den,
velice se Vám omlouváme za zpoždění. Vaše platba je naplánována na 10.03. a v tento den Vám bude vrácena celá částka. Děkujeme a ještě jednou se omlouváme.


Pavlína Dlabajová

Uzavření stížnosti

Publikováno
10.3.2021 17:00, před 2 měsíci

Hodnocení:

Komentář: Dobrý den, strašně moc děkuji za pomoc s dořešením. Peníze mám již na účtu, ale řekla bych, že bez Vás by se to nepovodlo.

Ještě jednou moc děkuji,