Společnost


PINK FACTORY s.r.o.

Počet nahlášených stížností:30
Z toho za letošní rok:28
Stále v řešení:23
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49055Zaplacené a nedodané zboží z www.rousko.cz

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

1 měsíc 7 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.03.2021, před měsícem

Stanislav Lerch

Znění stížnosti

25.02.2021 a 28.02.2021 bylo na webu www.rousko.cz objednáno a ihned kartou zaplaceno zboží (NF dezinfekce) v celkové výši 1.774,- s termínem dodání první objednávky 03.03.2021. Vzhledem k tomu, že žádné zboží nedošlo do 04.03.2021, zavolal jsem na číslo na faktuře (které dle hlasu z telefonu neexistuje). Zde jsem zjistil, o že se jedná o podvodnou společnost.


Produkt

NF dezinfekce 500ml 1x a 3x


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.3.2021 13:59, před měsícem

Po uzavření smlouvy má prodávající povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je poté povinen splnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže zboží nedodá, upozorní spotřebitel prodávajícího, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Odstoupením od smlouvy se smlouva ruší od počátku a strany si mají povinnost vrátit poskytnutá plnění. Spotřebiteli tedy odstoupením od smlouvy vzniká nárok na vrácení zaplacené částky.

Platil-li spotřebitel při nákupu přes internet platební kartou a obchodník nedodá objednané zboží, může spotřebitel využít bankovní nástroj zvaný chargeback. S jeho pomocí lze za určitých podmínek získat peníze zpět. Spotřebitel by měl co nejdříve kontaktovat svou banku s žádostí o provedení zpětné platby. Žádost je vhodné podpořit relevantními dokumenty, například kopií komunikace s obchodníkem atd.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.