Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3208
Z toho za letošní rok:35
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#49296Neuznání reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
11.03.2021, před 3 lety

Lenka Dolezalová

Znění stížnosti

Zaslala jsem balík do Finska s příplatkem za rychlé zaslání ( balík tak vyšel na necelých 1500,-, což není málo), podala jsem jej 30.11.2021, přičemž 3.12.byl dle pracovnice pošty stále na příjmu. Dle sledování zásilek měl 3.12.odejít do země určení, kde jej ovšem převzali až 14.12., dle razítek na balíku totiž trčel celou dobu v CR... Některé věci se tak musely vyhodit (potraviny).


Produkt

10 kg balík s potravinami aj


Požadované řešení

Pošta se vymlouvá, že balík doručila a tak nepochybila, že je zkrátka krize. Jak je ale možné, že konkurenční přepravní společnost v témž období doručila balík za 5 dní a to bez příplatku za prioritu? Domnívám se, že pošta by měla uhradit částku, jež na mě vyinkasovala za to, že balík bude u dcery rychleji, není to fér jednání a s takovou už nikdy jejich služby nevyužijeme, nemáme důvod, s tímto přístupem.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému