Počet nahlášených stížností: | 3208 |
Z toho za letošní rok: | 35 |
Stále v řešení: | 0 |
Zaslala jsem balík do Finska s příplatkem za rychlé zaslání ( balík tak vyšel na necelých 1500,-, což není málo), podala jsem jej 30.11.2021, přičemž 3.12.byl dle pracovnice pošty stále na příjmu. Dle sledování zásilek měl 3.12.odejít do země určení, kde jej ovšem převzali až 14.12., dle razítek na balíku totiž trčel celou dobu v CR... Některé věci se tak musely vyhodit (potraviny).
10 kg balík s potravinami aj
Pošta se vymlouvá, že balík doručila a tak nepochybila, že je zkrátka krize. Jak je ale možné, že konkurenční přepravní společnost v témž období doručila balík za 5 dní a to bez příplatku za prioritu? Domnívám se, že pošta by měla uhradit částku, jež na mě vyinkasovala za to, že balík bude u dcery rychleji, není to fér jednání a s takovou už nikdy jejich služby nevyužijeme, nemáme důvod, s tímto přístupem.
|
Tweet |