Společnost


Paidwings AG

Počet nahlášených stížností:349
Z toho za letošní rok:50
Stále v řešení:15
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49409Společnost PW AG pwfag.com Ch strhává peníze z mého účtu

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
15.03.2021, před 7 měsíci

Karel Kubeš

Znění stížnosti

Dobrý den,přihlásil jsem se v seznamce "najdi rande"cca.prosinec 2020.Byl jsem společností upozorněn na přednostní seznámení za poplatek 499 Kč na zkoušku 1 měsíc.Jenom že druhý i třetí měsíc mi sami odčerpali udanou částku z účtu znova,přesto,že jsem se ze seznamky odhlásil stím,že to trvá cca 14 dnú.Peníze mi byly opět strženy a další měsíc po mém odhlášení a dál nevím jak pokračovat,proto Vás žádám o pomoc.


Požadované řešení

Žádám o nápravu a zrušení dalšího stržení peněz z mého účtu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.3.2021 06:43, před 7 měsíci

Doporučujeme spotřebiteli smlouvu vypovědět. To lze učinit v písemné formě a zaslat na adresu sídla společnosti (Paidwings AG, Alte Steinhauserstrasse 1, 6330 Cham, Switzerland), a to doporučeně a s dodejkou, neboť díky tomu bude mít spotřebitel pro případný další spor důkaz o zaslané výpovědi. Ze stejného důvodu doporučujeme si uchovat její kopii.

Ve výpovědi je třeba uvést své celé jméno, používanou službu, e-mailovou adresu použitou k registraci ve službě a uživatelské jméno. Dále výslovně uvést, že v souladu s článkem 5 obchodních podmínek smlouvu spotřebitel vypovídá.

Výpověď je třeba zaslat ve lhůtě 14 kalendářních dnů před koncem doby platnosti smlouvy. Bude tedy třeba zjistit, kdy byla smlouva uzavřena a po jakých obdobích se obnovuje. Zjištění tohoto data musí spotřebitel "vypátrat" sám (např. přes e-mail, kterým mu bylo potvrzeno členství atd.). Okamžikem doručení se výpověď stane automaticky účinnou a spotřebitel má v takovém případě právo na vrácení peněžních prostředků, které by byly od okamžiku výpovědi smlouvy společností neoprávněně vyúčtovány.

Z důvodu předběžné opatrnosti může spotřebitel rovněž požádat svou bankovní společnost o zablokování své platební karty. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Pokud nebyl spotřebitel v rámci registračního procesu společností řádně poučen o trvání závazku, způsobu jeho ukončení či o ceně, za kterou je služba poskytována, mohl by podle našeho názoru rovněž namítat, že byl společností uveden v omyl o rozhodující okolnosti. Je-li spotřebitel uveden v omyl, je jeho právní jednání neplatné. Bylo by proto patrně možné namítat neplatnost smlouvy, a tudíž i neoprávněné strhávání poplatků.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční subjekt se sídlem ve Švýcarsku mimo Evropskou Unii, nelze kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci, nýbrž dozorový orgán přímo v zemi sídla provozovatele. Pokud společnost nevyhoví prokazatelné žádosti spotřebitele o ukončení smluvního vztahu, doporučujeme kontaktovat dozorový orgán nad spotřebitelskou oblastí ve Švýcarsku, který se nazývá Eidgenössisches Büro für Konsumentenfragen, s podnětem na užívání nekalé obchodní praktiky.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2021 11:57, před 6 měsíci

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.