Počet nahlášených stížností: | 12 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 8.10.2013 jsem přes internet uzavřel povinné ručení.Vše proběhlo v pořádku a komunikace s operátorkou byla v pořádku.Potřebné dokumenty jsem si vytisk a 10.10.2013 uhradil částku složenkou.V roce 2014 mě přišla upomínka od ČKP že nemám zaplaceno 6 dní za auto a to od 8.10.2013 - 14.10.2013.Jako odpověď jsemjim odeslál dokumenty od pojišťovny a uzavření pojistné smlouvy.Po měsíci mě přišel dopis že mnou odeslané dokumenty neakceptují.Napsal jsem jim postup uzavření smlouvy a taky uhrazení částky za povinné ručení a poslál znovu dokumenty a okopírovanou složenku.Reakce stejná,zamítnuto.A vše se táhne až do dnešního dne kdy stále požadují zaplatit uvedené dny.Nereagují na mé argumenty jen vyhrožují exekucí.Už nevím jak dál.Auto už je dávno prodané a smlouva řádně ukončená a na ni je uvedeno že byla sjednána dne 8.10.2013 a ukončena 13.1.2013.
Povinné ručení u pojišťovny Slavia
ČKP měla akceptovat mé připomínky a odeslané doklady od pojišťovny a nereagovat tak,jak reagovala a to že jsou neakceptované.Chtějí po mě stále jiné doklady které nejsem schopný sehnat.Pojišťovna Slavia neni ochotná uznat den kdy jsem pojištění sjednal a trvá na jiném datumu.Je jen zarážející jak bych platil a kolik za něco když nemám potřebné údaje jako čísla účtu a ostatní.
|
Tweet |