Společnost


Allianz pojišťovna, a.s.

Počet nahlášených stížností:80
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#49697Pojisteni majetku - Muj domov MAX - odmitnuti asistence pri havarii

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 20 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
25.03.2021, před rokem

Marta Jindrova

Znění stížnosti

Dobry den,

mam sjednane pojisteni Muj domov MAX a vcera v noci jsem pri havarii kotle, ktery prestal topit, vyhledala telefonickou pomoc Allianz asistencni sluzby, potrebovala jsem okamzite resit, aby mi v byte nezmrzli najemnici, kdyz kotel prestal topit.
Operator mi po nekonecne identifikaci mych detailu jako cislo smlouvy, rodne cislo, adresa, atd., nejdriv sdelil,ze smlouvu nemuze najit, a ze mi zavola zpet.
Po par minutach opravdu zavolal, ovsem s tim, ze nemam smlouvu zaplacenou, takze technika muze poslat, ale na miste bude nutne zaplatit vyjezd, to jsem odmitla.
Smlouvu platim rocne, mam zaplaceno do 15/11/2021, kontrolovala jsem v mobilni aplikaci a jeste prekontrolovala odcohzi platbu v bance.


Produkt

Muj domov MAX pojisteni majetku - Allianz


Požadované řešení

Reseni navrhenete Vy, po tomto naprostem selhani pojistovny vazne uvazuji o prechodu jinam, protoze se na tyto sluzby nelze spolehnout.
Ocekavam samozrejme kompenzaci za cenu vyjezdu technika, ktereho jsem sehnala, ale chci vedet, jak mi pojistovna vysvetli a vykompenzuje toto selhani.
M. Jindrova


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
12.4.2021 10:17, před rokem

Jestliže společnost neposkytuje služby v ujednané kvalitě, resp. v kvalitě jakou u konkrétních služeb garantuje, je na místě jejich vadné poskytnutí reklamovat.

Dále by bylo možné uplatnit i nárok na náhradu škody. Podle § 1925 zákona č. 89/2012 sb., občanský zákoník, ale platí, že čeho lze dosáhnout uplatněním práva z vadného plnění (tj. reklamací), toho se nelze domáhat z jiného právního důvodu.

K mimosoudnímu řešení sporů mezi pojišťovnou a spotřebitelem při poskytování pojištění, které není životním pojištěním, je příslušná Česká obchodní inspekce. Je tedy možné obrátit se na Českou obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.finarbitr.cz/cs/reseni-sporu/pusobnost-financniho-arbitra.html a na www.adr.coi.cz.

Podmínkou zahájení postupu mimosoudního řešení sporu před Českou obchodní inspekcí je skutečnost, že se stěžovatelce nepodařilo vyřešit spor přímo s pojišťovnou.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.5.2021 15:29, před rokem

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.6.2021 13:55, před rokem

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.