Společnost


NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o

Počet nahlášených stížností:312
Z toho za letošní rok:188
Stále v řešení:20
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

94%
6%
Toto skore je založeno na 116 stížnostech.

#49754Odstranění osobních údajů a nic dalsího již nezasílat

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

10 dnů 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
27.03.2021, před 9 měsíci

Lukáš Drbohlav

Znění stížnosti

Dobrý den,objednal jsem si u vás vitamín D

Po zjištění recenzí Vás žádám o odstranění osobních udaju z veškeré vaší databáze.
Nepřeji si dostávat další balíčky nebo reklamní materiály.
Zákaznické číslo 1835550


Produkt

Vitamin D3 zdarma


Požadované řešení

Odstranění osobních údajů z databáze a již už mě nekontaktovat


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2021 09:52, před 8 měsíci

Od kupní smlouvy uzavřené na dálku (po telefonu, internetu) je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník.

Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi. Jinými slovy, spotřebitel zboží odebrané před výpovědí smlouvy zaplatí a ponechá si jej. Po výpovědi smlouvy již není povinen jakékoliv zboží odebrat a platit.

Korespondenční adresa uvedená na webových stránkách společnosti: U Smaltovny 625, 370 01 České Budějovice, e-mail info@naturamed.cz.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů.

Reakce společnosti

Publikováno
29.3.2021 15:13, před 8 měsíci

Vážený pane Drbohlave,
děkujeme Vám za zaslaný podnět. Rádi bychom Vás informovali, že Váš požadavek byl k dnešnímu dni vyřízen. Zákaznický účet byl zablokován a Vaše osobní údaje byly předány k výmazu. Do doby, než se příslušná informace propíše do všech našich systémů, což může trvat několik dní, se může stát, že k Vám ještě nějaká naše nabídka dorazí, jelikož v okamžiku blokace byla již ve zpracování. Pokud se tak stane, na nabídku, prosím nereagujte. Další oslovení již nebude z naší strany iniciováno. Děkujeme a přejeme hezký den. S pozdravem NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.


Lukáš Drbohlav

Reakce spotřebitele

Publikováno
1.4.2021 15:09, před 8 měsíci

Super, děkuji za vyřízení...

Reakce společnosti

Publikováno
6.4.2021 11:02, před 8 měsíci

Vážený pane Drbohlave,
v případě, že nemáte další dotazy nebo požadavky, poprosíme Vás o o uzavření stížnosti.

Děkujeme a přejeme Vám hezký den.

S pozdravem
NaturaMed Pharmaceuticals s.r.o.


Lukáš Drbohlav

Uzavření stížnosti

Publikováno
6.4.2021 11:36, před 8 měsíci

Hodnocení: