Společnost


Zelená elektřina s.r.o.

Počet nahlášených stížností:12
Z toho za letošní rok:5
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 2 stížnostech.

#49770Vyúčtování

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 11 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
28.03.2021, před 13 dny

Lenka Machalová

Znění stížnosti

Od 1.8.2019 jsem u vaší společnosti prehodily mě k vám že stanul energy do dnešního dne nemám vyúčtování služeb za energii je to vůbec možné?? Potřebuju jít na úřady vyúčtování jim doložit a stále marně čekám. Žádám o nápravu a v co nejbližším termínu mi vyúčtování vystavit!!! Předem děkuji Machalová Lenka 17listopadu 27 Haviřov


Požadované řešení

Ihned provést vyúčtování energetických služeb.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2021 10:06, před 13 dny

Pokud spotřebiteli nebylo dodáno vyúčtování, měl by spotřebitel uplatnit reklamaci. V takovém případě je společnost povinna reklamaci vyřídit a písemně informovat spotřebitele o vyřízení reklamace do 15 kalendářních dnů ode dne doručení reklamace.

Za nedodržení lhůty pro vyřízení reklamace vyúčtování dodávky plynu náleží spotřebiteli náhrada ve výši 750 Kč za každý den prodlení, nejvýše však 7 500 Kč.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, může se spotřebitel obrátit na Energetický regulační úřad, jenž rozhoduje spory mezi spotřebiteli a obchodníky o splnění povinností ze smluv, jejichž předmětem je dodávka nebo distribuce elektřiny, plynu nebo tepelné energie.

Reakce společnosti

Publikováno
29.3.2021 10:17, před 13 dny

Dobrý den,
naše společnost tuto stížnost prověří a případně sjedná ihned nápravu.

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.3.2021 10:19, před 13 dny

Děkujeme za vyjádření. Stížnost tedy přeřazujeme na spotřebitelku, aby měla možnost zaslání vyúčtování potvrdit a věc případně uzavřít.


Lenka Machalová

Uzavření stížnosti

Publikováno
1.4.2021 00:29, před 10 dny

Hodnocení:

Komentář: No vyúčtování došlo hnedka v úterý bylo ve schránce období ukončeno 23.3.21 zajímavé a s velice tučným nedoplatkem musím řešit dále.Velika nespokojenost s tímto dodavatelem. Měli by si oprávněné úřady doslapnout.