Společnost


Interdate S.A.

Počet nahlášených stížností:681
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:2
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

82%
18%
Toto skore je založeno na 151 stížnostech.

#49876Zrušení prémiového členství na c-date Interdate S.A.

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 20 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
02.04.2021, před rokem

Majkl Novak

Znění stížnosti

Prosím o ukončení členství a smazání celého profilu které trvá od 1.3. 2020


Produkt

Vip účet na c-date zrušení


Požadované řešení

Okamžité ukončení vip účtu a smazání profilu


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
6.4.2021 13:16, před rokem

Nově pro vztah mezi spotřebitelem a podnikatelem platí aktualizované smluvní podmínky. Změna (v některých bodech) těchto podmínek je důsledkem mimosoudního řešení sporu vedeného se společnostmi provozujícími seznamky v rámci projektu www.neferoveseznamky.cz, který byl připraven a organizován spotřebitelskou organizací dTest.

Změna dle preambule Všeobecných obchodních podmínek společnosti dopadá na všechny spotřebitele (viz pasáž „pro všechny zákazníky společnosti Interdate S.A. platí výlučně tyto Všeobecné obchodní podmínky“).

Konkrétně se změny týkají (zejména) automatického prodlužování členství
- informace o automatickém prodloužení je sdělena spotřebiteli srozumitelně během registrace. I nadále ovšem platí, že pokud by bylo ujednání o automatickém prodloužení vztahu obsaženo pouze v obchodních podmínkách (to jsou především ty případy, kdy došlo k registraci před 20. 12. 2020), je vůči spotřebitel neúčinné, což plyne i ze stanoviska občanskoprávního a obchodního kolegia Nejvyššího soudu ČR ze dne 11. 12. 2013 se sp. zn. Cpjn 200/2013. V takovém případě smlouva zanikla uplynutím doby, na kterou byl závazek původně sjednán, platně prolongována vůbec nebyla, a spotřebitel má povinnost hradit poplatek jen za onu původně sjednanou dobu (např. 1 měsíc), nikoliv za neplatně prolongované období (např. 12 měsíců).
- členství může být prodlužováno pouze na stejně dlouhé období, jaké bylo sjednáno na začátku a cena nebude po prodloužení navyšována [tzn. stál-li jeden měsíc prémiového členství 99,- Kč, musí i druhý měsíc (o nějž je závazek automaticky prodloužen) stát 99,- Kč]

a dále se týkají zjednodušení procesu ukončení placeného členství
- nově je možné členství ukončit kdykoliv – bez výpovědní doby – přímo prostřednictvím webových stránek seznamky (např. v sekci „Nastavení“ v profilu spotřebitele – to však závisí na konkrétní seznamce a jejím „názvosloví“).

Více na https://www.dtest.cz/clanek-8655/uzavreli-jsme-s-online-seznamkami-dohodu-ktera-pomuze-spotrebitelum.

V případě, že se nepodaří spor vyřešit smírně touto cesto, může spotřebitel kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Pro úplnost dodáváme, že doposud neevidujeme jediný případ, kdy by se společnost rozhodla vymáhat poplatky za vadně provedenou prolongaci smluvního vztahu prostřednictvím soudu. Je to přitom jen soud, kdo může závazně nařídit platební povinnost spotřebitele.

Reakce společnosti

Publikováno
6.4.2021 22:05, před rokem

Dobrý den, prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: zdenek.vencl@c-date.com Mějte prosím na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště. Děkujeme Vám.

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.4.2021 10:40, před rokem


Majkl Novak

Zatím si ze mě zřejmě dělají legraci.
Požádali mě o veškeré údaje k účtu ze kterého se platby strhavají,protože nemám přístup k účtu na seznamce nevím e-mail ani heslo,po odeslání všeho co chtěli jsem po týdnu dostal odpověď ať se přihlásim na účet a v nastavení zažádám o ukončení.
Takže zatím bez pokroku

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.5.2021 15:53, před rokem

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2021 09:54, před rokem

Společnost již nevyužila možnosti na stížnost reagovat. Vzhledem k tomu, že námi poskytovaná služba funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.