Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2791
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 506 stížnostech.

#49927Neobjednané členství

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2021, před 3 lety

Ivana Urbánková

Znění stížnosti

Dobrý den! Zcela náhodou jsem přišla na to, že si společnost strhává každý měsíc 1140Kč z mého účtu. Objednala jsem si někdy v září 2020 jeden měsíc členství za 399Kč u této seznamky. Pak jsem na seznamku zapomněla, rozhodně si nejsem vědoma, že bych objednávala nějaké členství za 1140Kč.Při dohledání všech plateb jsem zjistila, že jsem be2 poslala nevědomky 5700Kč, které si inkasovali z mého účtu.Kartu jsem zablokovala. Ted mi poslali upomínku za poslední platbu, i když vlastně již 6měsíců si naúčtovali bez mého vědomí.
K platbě dali i manipulační poplatek, takže požadují 1428Kč!!Opět vás navádí zadat kartu , zaplatit a cosi opět objednat, což tedy už rozhodně neudělám.
Teď jsem si teprve vše našla na netu, nejsem sama, s kým podvodníci takto jednali a vím, že se mělo konat nějaké řízení s touto firmou a jejími praktikami, které uvádí lidi v omyl. Ráda bych svoje peníze dostala zpět. Be2 posílám výpověď, kterou jsem našla na netu, nepošlu jim ani korunu již a doufám, že jejich jednání které stále jak je vidět pokračuje už konečně někdo zarazí. Co můžu teď pro získání peněz a svůj klid udělat?Díky za odpověď. Ivana Urbánková


Produkt

Referentní číslo: CZ-2021-03-16-208976816-KS-DN


Požadované řešení

Požaduju vrácení neprávem inkasovaných peněz z mého účtu a vymazání mojí email adresy z databáze be2, přestání vyhrožování exekucemi, pokud by byla podána hromadná žaloba, připojuji se.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému