Společnost


Content for Mobile

Počet nahlášených stížností:111
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49935Neoprávněně naúčtovaný poplatek, neoprávněné zpracování osobních údajů .

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 14 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
06.04.2021, před 6 měsíci

Pavel Zalibor

Znění stížnosti

Dobrý den .
Již 4x - vždy v úterý ( 9.3.,16.3.,23.3.30.3.) mně byl naúčtován jako klientovi O2 Czech Republic poplatek 4x po 99.-Kč za údajnou objednávku předplatného služby Mobile4Fun .

Nic takového jsem neobjednal .
U všech mobilních telefonů jsem zablokoval jakékoliv platby přes internet.

Mailem dnes 6.4.2021 na adresu mobile4fun.cz@silverlines.info jsem požadoval okamžité zrušení jakéhokoliv předplatného a zakazal zpracování osobních údajů .

Bude to stačit ?
Nebo to bude tak jako již tolikrát v minulosti - různá podvodná jednání některých jednotlivců a společností , které jim vždy dlouho procházely a proti nimž nikdo nenašel zákonnou cestu a možná ochotu k žalobě a jejich odsouzení.

Je zarážející , že O2 Czech Republic se k této záležitosti staví odmítavě , jakoby se jí to netýkalo . Přitom na svých webových stránkách službu Mobile4Fun inzeruje a inkasuje pro ně platby od svých zákazníků .

Prosím o pomoc .

S pozdravem ing.Pavel Zalibor


Požadované řešení

Okamžité zrušení jakékoliv údajné objednávky a zákaz zpracování osobních údajů . Případně vrácení stržených poplatků .


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
7.4.2021 10:06, před 5 měsíci

Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Kypru, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v smírného řešení sporů obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.5.2021 15:24, před 4 měsíci

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.6.2021 11:02, před 3 měsíci

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.