Počet nahlášených stížností: | 819 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 19.11.2014 jsem měla ve schránce dopis od výše jmenované společnosti na úhradu poštovného včetně poplatku z prodlení a upozornění, že v případě neuhrazení mi budou účtovány další poplatky z případného vymáhání a monitorování pohledávky.
Podotýkám, že jsem si nic neobjednala, žádnou zásilku od této společnosti neobdržela a navíc kromě mého jména a příjmení nesouhlasila ani adresa - špatné číslo popisné i směrovací.
Dnes 20.11. jsem volala na číslo zákaznického servisu uvedeného na upomínce, ale telefon mi nikdo nezvedl, nejsou uvedeny ani web stránky, adresa společnosti - pouze PO BOX 18, 120 00 Praha 2.
nevím o jaké zboží by se mělo vůbec jednat
Storno upomínky bez jakýchkoliv dalších sankcí a plateb včetně té upomínané.
|
Tweet |