Počet nahlášených stížností: | 17 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 1 |
Na firmu se nejde spojit. I na faktuře nemám krom adresy žádné možné spojení. Chceme reklamovat sedačku.
Nekvalita sedačky, ač se tolik nevyužívá, při prosazení cítíme konstrukci sedačky
Vrácení peněz
|
Tweet |
Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Nesplnění této povinnosti je správním deliktem, za který může Česká obchodní inspekce obchodníka sankcionovat.
Pokud prodávající nepřijme reklamaci, může mu být uložena Českou obchodní inspekcí pokuta za správní delikt a to až do výše 3 000 000,- Kč. Je-li spotřebitel přesvědčený, že prodávající porušil své zákonné povinnosti, může podat podnět České obchodní inspekci.