Společnost


BENNET CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:17
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49970Kontakty - nelze reklamovat zboží

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2021, před 4 dny

František Náprava

Znění stížnosti

Na firmu se nejde spojit. I na faktuře nemám krom adresy žádné možné spojení. Chceme reklamovat sedačku.


Produkt

Nekvalita sedačky, ač se tolik nevyužívá, při prosazení cítíme konstrukci sedačky


Požadované řešení

Vrácení peněz


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 09:52, před 3 dny

Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě podnikání. Nesplnění této povinnosti je správním deliktem, za který může Česká obchodní inspekce obchodníka sankcionovat.

Pokud prodávající nepřijme reklamaci, může mu být uložena Českou obchodní inspekcí pokuta za správní delikt a to až do výše 3 000 000,- Kč. Je-li spotřebitel přesvědčený, že prodávající porušil své zákonné povinnosti, může podat podnět České obchodní inspekci.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.