Společnost


Uber Czech Republic Technology s.r.o.

Počet nahlášených stížností:16
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#49974Neschopnost komunikovat kvůli ztracené věci v autě

Stav stížnosti

v řešení

Celková doba trvání

3 dny 9 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
08.04.2021, před 3 dny

Vanda Dubska

Znění stížnosti

Přítel nechal při jízdě taxíkem telefon v autě. Jízdu objednaval kamarád, který to nahlásil přes aplikaci a do kontaktního telefonu zadal me číslo. Spojit s řidičem se nám ani opakovaně nepodařilo, a uber skoro nekomunikoval. Když jsme začala psát e-maily na podporu ze svého e-mailu odmítly mi pomoct i přes to ze jsem jim vše potřebné rekla a i nahlásila své číslo ktere bylo zmíněno z uctu objednavatele. 2krat semnou ukončily konverzaci s tím, ze to budou resit jen přes tento ucet a semnou komunikovat nebudou. Jemu nepřišla ani žádná sms ani oznámení o telefonu.


Produkt

Uber taxi


Požadované řešení

Aby někdo konečně začal resit tento problém, když to ma byt podpora


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.4.2021 12:15, před 3 dny

Dle obecného ustanovení § 1052 odst. 1 občanského zákoníku je nálezce povinen ztracenou věc vrátit tomu, komu patří. Může však požadovat úhradu nutných nákladů spojených s vrácením věci (např.: poštovné) a také nálezné. Nálezné činí desetinu ceny nálezu. Má-li však ztracená věc hodnotu jen pro toho, kdo ji ztratil, nebo pro jejího vlastníka, náleží nálezci nálezné podle slušného uvážení.

Nyní se čeká na vyjádření společnosti.