| Počet nahlášených stížností: | 1 |
| Z toho za letošní rok: | 0 |
| Stále v řešení: | 0 |
Předplatné 99kč-týden.Pošli ano pro objednání na 90340.Ano jsem neposlala a učtovali si 99kč za tuto oznamovací zprávu.
vrátit 99kč.
|
|
Tweet |
Vyjádření dTestu
Pokud prodávající požaduje platbu za službu, kterou spotřebiteli dodal, ačkoli si ji spotřebitel neobjednal, mohly být naplněny znaky agresivní obchodní praktiky, jež patří mezi zakázané nekalé obchodní praktiky podle zákona o ochraně spotřebitele. Spotřebitel by v takovém případě mohl žádat náhradu škody, která mu vznikla v souvislosti s porušením zákonné povinnosti ze strany prodávajícího.
Užitečné informace nalezne spotřebitel taktéž na webové adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem.
Z obsahu stížnosti nejsme schopni dohledat subjekt, kterého se stížnost týká. Z tohoto důvodu není možné navázat s podnikatelem kontakt a požádat ho o smírné řešení spotřebitelského sporu. S ohledem na výše uvedené jsme proto bohužel nuceni stížnost uzavřít.