Společnost


be2 S.a.r.l.

Počet nahlášených stížností:2752
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

71%
29%
Toto skore je založeno na 504 stížnostech.

#50048Zrušení profilu + ukončení členství

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 11 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
12.04.2021, před 2 měsíci

Markéta Vodičková

Znění stížnosti

Dobrý den,

v únoru 2021 (přesně 6. 2. 2021) jsem si na téhle ,,seznamce" založila profil. Uhradila nesmyslný členský poplatek za VIP prémiové členství. Po uhrazení, kdy to původně mělo být pár korun, jsem se při zkontrolování účtu, zhrozila. Řekla jsem si, ok, moje blbost. Podle toho, co mají napsáno na stránkách, mělo jít o měsíční poplatek a pak už nic.
Nedávno mi přišla, ze strany be2, upomínka o nezaplaceném členství? ... K tomu jejich podmínky. Po prostudování jsem teda usoudila, že je chyba na mé straně a měla jsem si to asi všechno řádně přečíst. Be2 jsem kontaktovala s žádostí o zrušení profilu + VIP prémiového členství + vymáhání jakýchkoliv dalších peněz po mé osobě. Samozřejmě s tím, že jsem ten ,,dluh" uhradila a poslala jsem jim žádost o zrušení členství přesně tak, jak mají v podmínkách napsáno + jsem jim poslala doklady o tom, že jsem opravdu peníze odeslala + potvrzení z banky, že platba opravdu odešla - 984,-
Ze strany be2 minimální komunikace, ba naopak i po úhradě z mé strany, mi opět přišla upomínka, že uhrazeno nemám. Poslala jsem jim několik emailů s tím, že tuto situaci chci řešit, bohužel bez výsledku. Nabývám dojmu, že to dělají naschvál a to jen proto, aby ze mě vytáhli další peníze. Bohužel jinak, než přes email se s nimi komunikovat nedá.


Produkt

Referenční číslo: CZ-2021-3-7-215955787-BE2-DN


Požadované řešení

Prosím a žádám o zrušení mého profilu, zrušení VIP prémiového členstí a zastavení vymáhání dalších poplatků. Uhradila jsem pohledávku, kterou vůči mě be2 měli.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.4.2021 10:29, před 2 měsíci

Nově pro vztah mezi spotřebitelem a podnikatelem platí aktualizované smluvní podmínky. Změna (v některých bodech) těchto podmínek je důsledkem mimosoudního řešení sporu vedeného se společnostmi provozujícími seznamky v rámci projektu www.neferoveseznamky.cz, který byl připraven a organizován spotřebitelskou organizací dTest.

Změna dle preambule Všeobecných obchodních podmínek společnosti dopadá na všechny spotřebitele (viz pasáž „pro všechny zákazníky společnosti be2 S.a.r.l. platí výlučně tyto Všeobecné obchodní podmínky“).

Konkrétně se změny týkají i zjednodušení procesu ukončení placeného členství
- nově je možné členství ukončit kdykoliv – bez výpovědní doby – přímo prostřednictvím webových stránek seznamky (např. v sekci „Nastavení“ v profilu spotřebitele – to však závisí na konkrétní seznamce a jejím „názvosloví“).

Více na https://www.dtest.cz/clanek-8655/uzavreli-jsme-s-online-seznamkami-dohodu-ktera-pomuze-spotrebitelum.

V případě, že se nepodaří spor vyřešit smírně touto cesto, může spotřebitel kontaktovat Evropské spotřebitelské centrum působící při České obchodní inspekci například prostřednictvím internetových stránek www.evropskyspotrebitel.cz , které bezplatně, rychle a efektivně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Kontakty na ESC ČR:
adresa: Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
e-mail: esc@coi.cz
telefon: 296 366 155
www.evropskyspotrebitel.cz

Reakce společnosti

Publikováno
14.4.2021 15:56, před 2 měsíci

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.


Markéta Vodičková

Reakce spotřebitele

Publikováno
14.4.2021 18:01, před 2 měsíci

Dobrý den,

ve spamu nic nemám, všechna pošta končí v poště doručené. Komunikuji, momentálně, s jistou paní Janou Hájkovou, která mi i přes to, že jsem všechny potřebné dokumenty a podklady poslala tvrdí, že platbu nemůžete dohledat?

Přeposílám Vám veškerou komunikaci s be2, na email: michal.hlavacek@be2.com, jelikož tady mi potřebné soubory nejdou nahrát a tj. co jsem odesílala: žádost o výpověď mého účtu + screenshot internetbankingu, že odešla platba + potvrzení z banky, že platba opravdu odešla.

Věřím, že se tato nemilá situace brzy vyřeší a můj účet + VIP prémiové členství zrušíte a zastavíte veškeré další vymáhání jakýchkoliv finančních prostředků po mé osobě.

Děkuji

Reakce společnosti

Publikováno
21.4.2021 18:11, před měsícem

Dobrý den,

prosím, kontaktujte nás v uvedené záležitosti přímo na adrese: michal.hlavacek@be2.com

Mějte také na paměti, že naše emaily mohou být automaticky uložené ve Vaší Nevyžádané poště (Spam/ Junk). Zkontrolujte si proto prosím i tenhle adresář ve Vaší elektronické poště.

Děkujeme Vám.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.5.2021 16:49, před 28 dny

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.


Markéta Vodičková

Uzavření stížnosti

Publikováno
23.5.2021 19:16, před 28 dny

Hodnocení:

Komentář: Děkuji dTestu za pomoc. Jen díky vám se mi podařilo, že be2 začali komunikovat a účet je zrušen. Ještě jednou velké díky.