Společnost


Delta Division s.r.o.

Počet nahlášených stížností:159
Z toho za letošní rok:21
Stále v řešení:22
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#50053Nekomunikace obchodu ohledně vrácení dopravného a balného za nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 15 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
12.04.2021, před rokem

Dana Berková

Znění stížnosti

Dobrý den,
dne 1.12.2020 jsem si objednala "svítící rukavice" a uhradila jsem částku Kč 287,- (229,- rukavice, 39,- doprava a 19,- balné). Zboží nebylo dodáno, podala jsem reklamaci a částka Kč 229,- mi byla dne 10.3. vrácena na účet. Nicméně jsem e-mailem požadovala vrácení i dopravného a balného. Domnívám se, že při nedodání zboží mám nárok na vrácení celé zaplacené částky. Od té doby obchod nekomunikuje.


Produkt

https://juum.cz/p/trendy-svitici-rukavice


Požadované řešení

vrácení částky Kč 58,- za dopravné a balné


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
19.4.2021 14:28, před rokem

Pokud spotřebitelka využila svého práva odstoupit od smlouvy ve lhůtě čtrnácti dnů od převzetí zboží (tohoto práva lze využít i před dodáním zboží), je prodávající povinen vrátit spotřebitelce všechny přijaté peněžní prostředky ve lhůtě čtrnácti dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Jestliže spotřebitelka zvolila jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající spotřebitelce náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.

Z uvedeného vyplývá, že prodávající má povinnost vrátit spotřebitelce i poštovné a balné. Pokud tak neučiní, ocitá se v prodlení. Je-li prodávající v prodlení, má spotřebitelka právo navíc žádat zaplacení zákonného úroku z prodlení.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitelka možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Vyjádření dTestu

Publikováno
27.5.2021 16:37, před 12 měsíci

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.6.2021 11:45, před 11 měsíci

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitelka využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.