Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:237
Z toho za letošní rok:7
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

87%
13%
Toto skore je založeno na 113 stížnostech.

#50100Zasílání zboží, které nebylo objednáno

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

12 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
14.04.2021, před 26 dny

Vladimíra Budínská

Znění stížnosti

Aniž bychom si něco objednalip, přišel nám na poštu mě i manželovi balíček od této firmy. Jelikož jsme si nic neobjednali, balíček jsme nevyzvedli. Pravděpodobně byl tedy vrácen odesílateli. Mysleli jsme, že je záležitost uzavřená. Nyní přišlo manželovi nějaké zboží do schránky, kde už byla složenka na zaplacení. Od této firmy jsme nikdy nic neobjednali ani nepřevzali. Jak se jich prosím zbavit? Jak se dostali k našim adresam? Při zrušení odebírání zboží chtějí zákaznické číslo, které ale mi vůbec nemáme, jelikož jsme nikdy nic nevyzvedlip. Je opravdu hrozné, co se děje. Moc Vám děkuji za pomoc. Budínská


Produkt

Nevyžádané zboží


Požadované řešení

Okamžitě přestat zasílat zboží a vymazat naše osobní údaje z jejich evidence


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.4.2021 09:52, před 25 dny

Spotřebitel je povinen uhradit pouze cenu za zboží, které si od podnikatele prokazatelně objednal. Záleží tedy na tom, zda objednávka byla učiněna. Pokud by tomu tak nebylo, jednalo by se o neobjednané plnění. V takovém případě dle § 1838 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, nemusí spotřebitel podnikateli na své náklady nic vracet, ani ho o tom vyrozumět. Podnikatel by v případě sporu musel prokázat, že smlouva byla se spotřebitelem ohledně konkrétního produktu uzavřena a tento produkt byl ze strany podnikatele opravdu zaslán.

V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Reakce společnosti

Publikováno
19.4.2021 14:45, před 21 dny

Vážená paní Budínská,

na úvod upozorním, že žádné zásilky neposíláme bez předchozího souhlasu. Veškeré údaje v zákaznické kartě nám byly sděleny v rámci telemarketingového hovoru. Hovor necháváme prověřit.

Na jméno Petr Budínský evidujeme neuhrazenou zásilku, ale zároveň i email s žádostí o výmaz údajů. Údaje byly vymazány z aktivní zákaznické databáze. Vezměte prosím v potaz, že může i několik dní trvat, než se blokace propíše do všech našich systémů. Může se tak stát, že k Vás ještě některá naše nabídka (prostřednictvím telefonu, emailu nebo pošty) dostihne, jelikož v okamžiku provedení blokace byla již ve zpracování. Pokud by k tomu došlo, na nabídku prosím nereagujte, případně sdělte našemu pracovníkovi, že jste žádali o výmaz a ten Vám již byl potvrzen.

Zároveň jsme Vám zaslali k podpisu čestné prohlášení, kde nám stvrdíte, že jste NEOBDRŽELI naše zásilky. Jelikož máme každou zásilku opatřenu čárovým kódem, bude pak toto čestné prohlášení podkladem ke spuštění dohledacího šetření u České pošty a Vy již další korespondencí nebudete zatěžováni. Prohlášení nám prosím zašlete vyplněné zpět, a to buď e-mailem naskenované (ev. vyfocené mobilem), nebo poštou na adresu: Helvetia Apotheke, P.O. Box 49, 28002 Kolín 2. BEZ řádného VYPLNĚNÍ je prohlášení NEPLATNÉ a není možné jej využít k zastavení upomínkového řízení.

Jméno Vlaďka Budínská v databázi neevidujeme.

S pozdravem

Zákaznický servis Helvetia Apotheke


Vladimíra Budínská

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.4.2021 10:58, před 19 dny

Vážená firmo,
prosím abyste okamžitě zanechali nařčení o evidenci jakékoli dlužné částky na mou osobu!!!
Jak jsem psal já, vaše čárové kódy mě opravdu nezajímají a nic Vám podepisovat nebudu!!! Jestli chcete řešit Českou poštu, řešte si. Máte posílat doporučeně!
Jasně jsem vás žádal o doložení dokladu o převzetí zásilky. K dnešnímu dni nebylo nic doručeno, přestože jsem vás o to žádal i prostřednictvím emailu (17.4.2021).
Jestli mi někdo něco hází do schránky na adrese školky, je mi opravdu zcela volné. Navíc, v době kdy tvrdíte, že měla být zásilka doručena(21.3.)byla mateřská škola uzavřena z důvodu nařízení vlády. Poštovní schránka je na volně přístupném místě. Takže znovu!!!
Vy mě dokažte, že mi bylo jakékoliv zboží doručeno a pak se můžeme bavit.
Vám, z důvodu vašich velmi nekalých praktik, nepodepíšu absolutně nic.
Mám obavy, že by můj podpis mohl být zneužit proti mě, stejně jako váš nevyžádaný a manipulativní telefonát
Druhá věc:
Je velmi zajímavé, že tvrdíte, že ve vaší "databázi" neevidujete jméno Vladimíra Budínská (voláte a posíláte doporučeně na toto jméno zásilky, které se samozřejmě nevyzvedávají, jelikož nebylo nic objednáno), a dále jste mě a mého manžela vyzvali, aby o výmaz zažádala sama paní Budínská. Cituji

"Praha, dne 17.04.2021

Vážený pane Budínský,

co se týká Vaší ženy, tak z důvodu ochrany dat GDPR Vás požádám, ať Nám Vaše žena pošle sama žádost o výmaz. " (Vaši odpověď samozřejmě mám uchovanou)

O výmaz bylo zažádáno 17.4.2021

Věřím a opravdu si přeji, aby byla ukončena celá tato akce a žádám o potvrzení: výmazu jména Budínská Vladimíra
storno poplatku a písemné prohlášení, že na výše uvedená jména nejsou žádné dlužné částky.
Děkuji
Budínská/Budínský

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2021 13:14, před 19 dny

Ohledně výše uvedených vyjádření spotřebitele primárně odkazujeme na naše původní vyjádření u této stížnosti. Spotřebitel nemá povinnost hradit neobjednané zboží. A na druhé straně podnikatel není oprávněn po spotřebiteli požadovat platbu za něco, co si neobjednal, jelikož takové jednání by mohlo být považováno za agresivní obchodní praktiku zakázanou v příloze č. 2 k zákonu č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele.

Pokud by byla smlouva uzavřena distančním způsobem (přes e-shop, telefonicky, poštou atp.), může spotřebitel od smlouvy odstoupit ve 14denní lhůtě ode dne převzetí zboží, resp. ode dne, kdy mu zboží bylo k převzetí nabídnuto. Jelikož spotřebitel uvádí, že smlouva uzavřena nebyla, zatímco společnost uvádí, že smlouva uzavřena byla, může spotřebitel tento krok provést preventivně.

Ohledně podpisu doporučujeme vždy detailní seznámení s podepisovaným textem.

Stížnost přeřazujeme na společnost, aby měla možnost na vyjádření spotřebitele zareagovat.

Děkujeme stranám za součinnost.

Reakce společnosti

Publikováno
27.4.2021 11:15, před 13 dny

Vážená paní Budínská,

celou situaci jsme prověřili včetně objednávkového hovoru.

Hovor vedl náš operátor s Vaším manželem. Váš manžel vše odsouhlasil a objednal krmivo pro Vašeho pejska (fena do 10 kg) a doplňky stravy pro posílení imunity. V hovoru byl vysvětlen systém zasílání, ceny i informace o GDPR.

Pánovi bylo sděleno, že zasílky dorazí jako balík do ruky, proto nadiktoval adresu k Vám do práce. Zákaznickou kartu na Vaše jméno skutečně neevidujeme, ale vzhledem ke sděleným údajům je na jméno Vašeho manžela, ale s adresou do školky, kde pracujete a s emailovou adresou školky. Údaje jsme nechali vymazat, jak jsme již psali.

Vzhledem k tomu, že v tuto chvíli již evidujeme vrácení úvodních zásilek z důvodu nepřevzetí, dlužnou částku odepisujeme a není potřeba nic hradit.

S pozdravem
Zákaznický servis Helvetia Apotheke


Vladimíra Budínská

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.4.2021 11:24, před 13 dny

Hodnocení:

Komentář: Dejte si pozor na nevyžádané telefonáty. Nikdy neříkejte ANO. Nechce si nabídky zasílat do emailu.