Společnost


CHAL-TEC Vertriebs - Handels GmbH

Počet nahlášených stížností:22
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

100%
0%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#50254Neuznaná reklamace vadné součástky

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 21 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2021, před 3 lety

Iva Malá

Znění stížnosti

8.12.2020 mi manžel koupil k Vánocům robota Klarstein Grandprix. Zásilka dorazila v pořádku. Po Vánocích jsem začala robot používat a při asi druhém vaření jsem zjistila, že u krytky víka (malá součástka s odměrkou, kterou se zavírá otvor ve víku pro dolévání potravin během vaření) chybí jeden zoubek, jsou tam celkem tři, tím pádem už tato součástka nedrží ve víku tak, jak by měla. K upadnutí muselo dojít asi během vaření, každopádně k něčemu takovému by po tak krátké době přece dojít nemělo. 19.1.2021 jsem do firmy odeslala e-mail s fotkou dané vadné součástky a s žádosí o zaslání nového kusu. Ani po 3 měsících nikdo nereagoval a to ani po urgenci. Až teprve po třetí urgenci mi přišla odpověď a to zamítnutí reklamace, že jsem poškození nenahlásila do 14 dnů od doručení zboží. Což je z logiky věci přece nesmysl.


Produkt

Průhledná krytka s odměrkou, která se nasazuje na otvor víka varné nádoby u robota Klarstein Grandprix


Požadované řešení

Mám zájem o zaslání nové součástky, abych mohla robot používat správně a bez problémů.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému