Počet nahlášených stížností: | 22 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
8.12.2020 mi manžel koupil k Vánocům robota Klarstein Grandprix. Zásilka dorazila v pořádku. Po Vánocích jsem začala robot používat a při asi druhém vaření jsem zjistila, že u krytky víka (malá součástka s odměrkou, kterou se zavírá otvor ve víku pro dolévání potravin během vaření) chybí jeden zoubek, jsou tam celkem tři, tím pádem už tato součástka nedrží ve víku tak, jak by měla. K upadnutí muselo dojít asi během vaření, každopádně k něčemu takovému by po tak krátké době přece dojít nemělo. 19.1.2021 jsem do firmy odeslala e-mail s fotkou dané vadné součástky a s žádosí o zaslání nového kusu. Ani po 3 měsících nikdo nereagoval a to ani po urgenci. Až teprve po třetí urgenci mi přišla odpověď a to zamítnutí reklamace, že jsem poškození nenahlásila do 14 dnů od doručení zboží. Což je z logiky věci přece nesmysl.
Průhledná krytka s odměrkou, která se nasazuje na otvor víka varné nádoby u robota Klarstein Grandprix
Mám zájem o zaslání nové součástky, abych mohla robot používat správně a bez problémů.
|
Tweet |