Společnost


HERVIS Sport a móda, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:35
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

77%
23%
Toto skore je založeno na 9 stížnostech.

#50266Neoprávněně vyřízená reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

18 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2021, před měsícem

Jan Chytrý

Znění stížnosti

Dobrý den,

21. prosince 2020 mi byla v Hervis Sports v Brně uznána reklamace.
na rozbité outdoorové kalhoty značky Kilimanjaro (email o vyřízení mám dostupný). Kvůli protipandemickým opatřením jsem si pro vyřízení reklamace dokázal dojít až 25. 1. do prodejny v Galerii Vaňkovka.

Na prodejně byla reklamace vyřizována tak, že v průběhu se mnou víceméně nekomunikovali, a než jsem se nadál, tak mi pracovník prodejny vystavil dárkovou kartičku jako plnění reklamace.

Konfrontoval jsem ho již na místě, že takto reklamaci vyřídit nechci, ale tvrdil, že to je přípustné. Jak jsem později zjistil, takové řešení reklamace ale podle zákona přípustné není (nehledě na to, že kartičku s přesnou částkou není možné rozumně využít, pokud se do prodejny v dubnu stále nedá jít vyzkoušet jakékoli zboží).

Tímto bych chtěl vyřízení reklamace zvrátit. Dárkovou kartičku, k ní doklad a email potvrzující reklamaci s reklamačním číslem stále mám.


Produkt

Outdoorové kalhoty Kilimanjaro


Požadované řešení

Vyřízení reklamace formou vrácení peněz, ne dárkovou kartičkou s přesnou částkou, která mě váže koupit si další produkty u Hervisu.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
30.4.2021 10:47, před měsícem

Pokud prodávající odpovědnost za vadu uzná, je povinen ji vyřídit jedním ze zákonných způsobů popsaných v § 2169 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, tedy opravou, výměnou za nové identické zboží či vrácením celé kupní ceny zboží, tj. odstoupením od kupní smlouvy.

Žádný jiný způsob vyřízení reklamace prodávající nemůže jednostranně "vnutit" spotřebiteli. Poskytnutí dárkové karty není žádným ze zákonných postupů. Prodejce se s kupujícím může na tomto dohodnout, avšak kupující to nemusí přijmout.

Prodejce je povinen řádně informovat spotřebitele o právech z vadného plnění dle § 13 zákona o ochraně spotřebitele a dodržovat zákaz používání nekalých obchodních praktik. Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Reakce společnosti

Publikováno
10.5.2021 21:42, před měsícem

Dobrý den, pane Chytrý,

velice se omlouvám za opožděnou reakci na výše uvedenou stížnost. Chci Vám sdělit, že náš zaměstnanec pochybil a na vrácení hotovosti nárok máte. Jsem domluvený s vedoucím prodejny v Galerii Vaňkovka, že můžete kdykoliv přijít s vystavenou kartičkou a celou věc vyřešíme ve Váš prospěch. Samozřejmě je možné celou záležitost vyřešit i na jiné naší prodejně.

Pokud se budete chtít domluvit přímo na termínu, kontaktujte mě na emailu Petr.Krivohlavy@hervis.cz

S pozdravem,

Petr Křivohlavý


Jan Chytrý

Uzavření stížnosti

Publikováno
11.5.2021 22:14, před měsícem

Hodnocení:

Komentář: Stížnost byla v pořádku vyřízena.