Společnost


NANOLION MASK s.r.o.

Počet nahlášených stížností:462
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 6 stížnostech.

#50285Nedodane zbozi,po stornu nevracene penize

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 18 dnů 2 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2021, před 3 lety

Milana Kopeňová

Znění stížnosti

23.2.2021 objednano zbozi, ktere bylo prezentovano jako "skladem" v hodnote 7622 Kc, ihned zaplaceno. Dle bank.vypisu odesla platba 1.3.2021). Pres nekolikere urgence a ujisteni prodejce,ze bude mit dodani zpozdeni kvuli obrovskemu zajmu, ale ze moje objednavka uz byla prerazena do kategorie urgentni, do 8.4.2021 nic neprislo,proto jsem objednavku stornovala.okamzite mi prisel mail o stornu a ze penize prijdou zpet do tydne. Dosud nic neprislo. Podotykam,ze komunikace probihala pouze emailem,zrejme pokazde s jinou operatorkou.


Produkt

3x NF fresh- sprej na sterilizaci a-dezinfekci rousek a respiratoru 100ml a sada 50 ks znovupouzitelnych nanorespiratoru Breasafe-classic


Požadované řešení

Vratit celou castku zpet na ucet,ktery byl uvedem v mailu a z nehoz prostrednictvim karty probehla uhrada zbozi.


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému