Počet nahlášených stížností: | 666 |
Z toho za letošní rok: | 19 |
Stále v řešení: | 19 |
Dne 5.12.2020 jsem zakoupil na pobočce v Jihlavě automobil značky Renault 1.6 dCi. Po ujetí cca. 5.000 km se rozsvítila kontrolka k zastavení vozidla (přesně 28.01.2021). Auto bylo okamžitě dopravno do servisu a prohlédnuto a byla zjištěna nutná oprava motoru. Servisem byla vyčíslena předběžná částka opravy (různé varianty) a toto zasláno spolu s reklamací do Aures Holdings/AAA auto. Došlo k zamítnutí s tím, že vada v době prodeje na automobilu nebyla (servis vyloučil), a nebo že vada vychází z míry předchozího užívání s ohledem na stáří. Po ca. 5 týdnech bylo auto opravené a znovu jsem žádal Aures Holdings/AAA Auto o úhradu již skutečných nákladů v nemalé výši. Opět došlo ke stejné odpovědi. Společnosti byla zaslána předžalobní výzva, na kterou ale doposud nikdo nereagoval.
Renault Trafic 1.6 dCi (VF13JL71853338674)
Úhrada skutečných nákladů spojených s opravou
|
Tweet |