Společnost


AURES Holdings a.s.

Počet nahlášených stížností:666
Z toho za letošní rok:19
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

45%
55%
Toto skore je založeno na 213 stížnostech.

#50309Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 měsíce 9 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
26.04.2021, před 3 lety

Michal Holásek

Znění stížnosti

Dne 5.12.2020 jsem zakoupil na pobočce v Jihlavě automobil značky Renault 1.6 dCi. Po ujetí cca. 5.000 km se rozsvítila kontrolka k zastavení vozidla (přesně 28.01.2021). Auto bylo okamžitě dopravno do servisu a prohlédnuto a byla zjištěna nutná oprava motoru. Servisem byla vyčíslena předběžná částka opravy (různé varianty) a toto zasláno spolu s reklamací do Aures Holdings/AAA auto. Došlo k zamítnutí s tím, že vada v době prodeje na automobilu nebyla (servis vyloučil), a nebo že vada vychází z míry předchozího užívání s ohledem na stáří. Po ca. 5 týdnech bylo auto opravené a znovu jsem žádal Aures Holdings/AAA Auto o úhradu již skutečných nákladů v nemalé výši. Opět došlo ke stejné odpovědi. Společnosti byla zaslána předžalobní výzva, na kterou ale doposud nikdo nereagoval.


Produkt

Renault Trafic 1.6 dCi (VF13JL71853338674)


Požadované řešení

Úhrada skutečných nákladů spojených s opravou


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
VašeStížnosti.cz

Chyba 500
Interní chyba systému