Společnost


Rumble corp. s.r.o.

Počet nahlášených stížností:85
Z toho za letošní rok:17
Stále v řešení:19
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

57%
43%
Toto skore je založeno na 7 stížnostech.

#50333Jiné zboží záměna

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 16 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.04.2021, před rokem

Robert Pleticha

Znění stížnosti

Ojednal jsem si nanolak na opravu laku na auto, Přišlo něco jiného.
Číslo objednávky: 9567

Datum objednávky: 26. 4. 2021


Nano sprej na opravu laku SPREEING
1 449 Kč
Mezisoučet: 449 Kč
Doprava: 80 Kč prostřednictvím PPL Balík do ruky
Hotově při doručení (dobírka): 30 Kč
Platební metoda: Hotově při doručení (dobírka)
Cena celkem: 559 Kč (včetně 97,02 Kč DPH)


Fakturační adresa
(viz referenční údaj)

Výrobek nefunguje, nejde s ním odstranit škrábance na laku.


Produkt

Nano sprej na opravu laku auta SPREEING


Požadované řešení

Budu žádat vrátit zaplacené penize, nebo pravý lak na opravu laku auta, mám modrou metalíza na autě. Výrobek jsem platil hotově, takže budu chtít poslat penize složenkou na mou adresu.
Pleticha.robert@gmail.com
ÚDOLÍ RAKŮ 52
TEHOV
25101
TEL 723709570


Sdílejte

Zdá se vám, že stížnost obsahuje nevhodný obsah?
* Opište kód z obrázku:

Vyjádření dTestu

Publikováno
29.4.2021 09:30, před rokem

Při koupi zboží na dálku má spotřebitel dle § 1829 odst. 1 písm. a) zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, 14 dnů od převzetí zboží nárok na to, aby u prodávajícího uplatnil možnost odstoupit od smlouvy bez udání důvodů.

V návaznosti na to má prodávající povinnost mu dle § 1832 odst. 1 občanského zákoníku vrátit do 14 dnů od tohoto odstoupení všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal, stejným způsobem. Zákon připouští pozdržení platby jedině v případě, že spotřebitel ještě nevrátil zboží nebo neprokázal jeho odeslání. Pokud taková skutečnost nenastala, není důvod k pozdržení vrácení peněžních prostředků spotřebiteli. Spotřebiteli doporučujeme, aby si doklady prokazující odstoupení i odeslání zboží uschoval.

Pokud prodávající nevrátí peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, ocitá se v prodlení. Spotřebitel tak může požadovat úroky z prodlení dle § 1970 občanského zákoníku (ve výši stanovené nařízením vlády č. 351/2013 Sb.). Nevrácením částky v zákonné lhůtě se z ní stává bezdůvodné obohacení na straně prodávajícího, které je povinen dle § 2991 odst. 1 občanského zákoníku vydat spotřebiteli.

Další možností je uplatnění práva z vady (reklamace). Neodpovídá-li věc objednávce, je vadná. Má-li věc vady, může kupující v rámci uplatněné reklamace požadovat dle § 2169 občanského zákoníku primárně dodání nové věci bez vad, pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Pokud je ale možné věc jednoduše opravit nebo vyměnit nějakou její součást bez zbytečného odkladu, mají tyto způsoby vyřízení reklamace přednost. Jestliže není možná ani jedna z uvedených variant, má kupující právo od smlouvy odstoupit.

Nepodaří-li se spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Tato služba je bezplatná. Odkaz na podání návrhu na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese https://www.coi.cz/informace-o-adr/.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.6.2021 12:58, před 12 měsíci

Žádáme společnost, aby se k případu vyjádřila. V opačném případě bude stížnost uzavřena.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.7.2021 15:15, před 10 měsíci

Společnost byla kontaktována, bohužel však dosud neprojevila zájem se vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.


V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Dále může spotřebitel využít možnost mimosoudního řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Více informaci k uvedené službě lze nalézt na webové adrese www.adr.coi.cz.